7 lipca 2016

Przywrócenie funkcji


  • Przypominam, że można prowadzić kluby lub harcerstwo
10pkt na miesiąc za prowadzenie (i trzy raporty ze screenem)

Rekrutacje na funkcje:
nie trzeba mieć tej funkcji, aby przyjmować zamówienia:
  • Nadworny malarz -malowanie innych
  • Wolny strzelec- robienie map
  • Rozrywkowy marzyciel- robienie imprez
  • Ochroniarz- broni czatu
Trzeba mieć te funkcje, aby dostać punkty lub umówić się z załogą:
  •  Reżyser- robi filmiki dla marzycieli
  • Redaktor- robi gazetki
  • Dziennikarz- pomaga redaktorowi, pomaga marzycielom w projekcie: dzień z marzycielem
  • Trener- trenuje myszki w grze
 
Zgłoszenia na szamanplemiennyznajoma@gmail.com z gotowymi pracami

16 komentarzy:

  1. OH.. zgłosze się tylko na co?...
    Zastanawiam się nad nadwornym malarzem i rozrywkowym marzyciem, oraz trenerem, ochroniarzem. Czy ktoś mi doradzi? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz z czym będziesz się czuć dobrze.

      Na mailu omówimy wszystko :)

      Usuń
    2. Okey. Dziękuje.

      Usuń
  2. niezbyt rozumiem. Jeśli chcę się zgłosić na daną funkcję, np na nadwornego malarza, to muszę jakąś normę wyrobić, kiedy ktoś mnie poprosi czy kiedy nadarzy się okazja? Bo nie jestem pewna, czy nie rzucam się na za głęboką dla mnie wodę.(._.")
    ~GekonniaPL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonujesz obrazek wtedy kiedy masz czas, nie musisz tego robić na zawołanie.

      Usuń
    2. Mam nowy awatar XD ^^

      Usuń
    3. Dostajesz zadanie ode mnie lub Marzenie.
      Jeśli nie dasz rady czegoś wykonać, masz problem, to śmiało możesz napisać.

      Usuń
  3. Ja mogłabym zgłosić się na rozrywkowego marzyciela.Uwielbiam robić imprezy. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet i reżysera. :D

      Usuń
    2. Po miesiącu marzyciela nie ma wątpliwości, że poradzisz sobie z funkcją rozrywkowy marzyciel ;)

      Usuń
  4. Ja zawsze chętnie przyjmuję zlecenia na mapy i rysunki, a jeśli dany temat mi nie odpowiada, to od razu mówię. Nie zgłaszam się na funkcje z tym związane, bo nie chcę tego robić z obowiązku, a z własnej woli. Jak będzie jakieś zlecenie, to można do mnie pisać, ale nie obiecuję, że wykonam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zgłaszam na rozrywkowego marzyciela lub na dwornego malarza :D A reżyserem to chyba już jestem czy nie?

    Ami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na malarza prześlij prace na mail.

      Co do rozrywkowego omówimy też na mailu :))

      A reżyserem dostaniesz, bo widziałam filmiki :)

      Usuń
  6. To napisze do na mailu co do tego rozrywkowgo jak wrócę z kolonii :)

    OdpowiedzUsuń