11 lipca 2016

Poniedziałek z Kapim

Rozpoczęły się wakacje, a w raz z nimi pora na nowy event plemienny zatytułowany Poniedziałek z Kapim. Działać będzie na podobnej zasadzie jak Marzycielski Kalendarz Adwentowy, jednak będzie trwał dłużej oraz będzie składał się z mniejszej ilości zagadek.
W każdy poniedziałek na blogu pojawi się w poście zagadka wraz z formularzem. Czas na przesłanie odpowiedź to nie dzień ( jak to było w Marzycielskim Kalendarzu Adwentowym ), a tydzień do niedzieli. Odpowiedzi przysyłane później nie będą brane pod uwagę.
Do wygrania na pewno będą punkty. Nikt nie powinien wyjść z pustymi rękoma po tym evencie. Zachęcam do wysyłania zagadek związanych z plemieniem podczas wakacji, grą podczas wakacji oraz wakacjami na świecie. Mogą być one w postaci tekstu lub obrazka. Najlepsze zagadki zostaną użyte podczas eventu. :)

  • Odpowiedzi proszę przesyłać w formularzu, który znajduje się niżej. 
  • W razie pytań lub niejasności proszę pytać w komentarzu, aby potem nie było problemów. 
  • Pomysły dot. eventu, w tym również zagadki proszę wysyłać na e-mail mr.kapi1000@gmail.com lub do Mrkapii poprzez skrzynkę pocztową na forum Atelier801
Zagadki będą się pojawiały w formie obrazka. Na początku będzie coś łatwego. :)

Kliknij, aby powiększyć.



Mam nadzieję, że podoba Wam się event i chętnie weźmiecie w nim udział.
Zapraszam do zabawy :)
Mrkapii

8 komentarzy:

  1. To trochę trudne.Wiem rok,ale miesiąc to już trudno odgadnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to jest Internet, żeby z niego korzystać. xD

      Usuń
  2. omg, to ja nawet nie wiedziałam że Sydoline odeszła xd musiałam chyba wtedy nie śledzić nowości w grze albo zapomniałam o tym..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zou też już odeszła zresztą, a na jej miejscu jest Adrazaelle.

      Usuń
    2. Ciekawe kto będzie na miejscu Adrazaelle :P

      Usuń
  3. Gartulacje pomysłu. Naprawdę mi się podoba! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedziałam

    OdpowiedzUsuń