4 lipca 2016

Kartka z kalendarza

Jak na miesiąc pełen atrakcji marzyciele nie zapomnieli o tym konkursie. Jeśli kogoś praca się nie pojawi w poście proszę sprawdzić pocztę :) A jak nie ma tam ode mnie odpowiedzi to proszę zwrócić uwagę w komentarzu.

Prace:
Mrkapii

Alyss123

Brigaj

Dupoloty

Greyfluff

Natiibobr

Wiewki

Wildgirl6

Zwycięża: Greyfluff - jak tylko zobaczyłam tą pracę to od razu pomyślałam właśnie o lipcu. Zauroczyła mnie nie tylko wykonaniem, ale też pomysłem.
Wyróżnienie: Alyss123 i Wilgirl6 - typowe wakacyjne prace. Przypomniały mi czasy nad morzem czy jeziorem :)

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie ;)

16 komentarzy:

  1. Gratuluje Wam, wszystkie prace są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeeej, mam wyróżnienie! Hura!!!!!
    Gratuluję Greyfluff i wszystkim innym, wszystkie prace są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma tam mojej pracy :( AmiKami182

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amikami182, napisałam, że twoja praca nie spełnia wymogów.
      Mrkapii podeślij jeszcze raz :)

      Usuń
    2. nic nie dostałam od ciebie Marzenie ;-;

      Usuń
    3. Podesłałem na skrzynkę forumową :)

      Usuń
    4. Pola jestem pewna, że odpisałam, chyba, że nie doszło. Twoja praca nie spełniła warunków. Miała być jedna kartka nie kilka na jednej kartce :)

      Usuń
    5. Dziękuję za dodanie pracy :)

      Usuń
  4. Śliczne prace. *-*
    Alyss mogę sobie sobie ją wydrukować i wstawić do albumu?

    OdpowiedzUsuń
  5. I zapomniałam dodać: Grey ty leniuszku xd zrób pracę na jakiś konkurs jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  6. łał Grey... to jest cudowne ;) piekne... czym robiłaś? gimp, farby? bo naprawde piękne :) Grey musisz brać udział w takich konkursach to twoje... PRZEZNACZENIE xd masz ogromny talent. Podobają mi się wszystkie prace. Wildgirl6 eh ten zeszyt :) zeszytu od matematyki nie wrzuce do morza xd właśnie na lekcjach matematyki i w stołówce zaczęłam rysować i miałam wene xd dziękuję za wyróżnienie :) Weroniczkab nie wstawiaj do albumu xd to tylko zwykła praca, wszyscy bardzo się starali. Kochani Marzyciele miłych wakacji :) Pamiętajcie aby nie myśleć teraz o szkole :) Alyss123

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace są świetne!

    Pomysłowość widać po pracach. Mogłabym po kolei pisać czym wyróżniają się poszczególne prace, ale pewnie komentarz wyszedł by wielkości A4

    Gratuluję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje. Grey ładna praca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace. Widać, że każdy włożył w swoją pracę dużo czasu. Brawa dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alyss123 jak zwykle piękna praca.
    Greyfluff patrząc na twoją pracę wyobraziłam sobie muzeum malarstwa :D

    OdpowiedzUsuń