1 lipca 2016

Podsumowanie organizacji dni

  1. Dzień dziecka organizator Znajoma
  2. Dzień Eventów organizator: Weroniczkab pomoc Pancerniki
  3. Dzień tęczy- organizator Marzenie, Znajoma Pomoc Pancerniki
  4. Dzień Grzyba organizator: Mesmera pomoc: Znajoma, Mrkapii
  5. Dzień Czekolady organizator Znajoma pomoc Mrkapii, Weroniczkab
  6. Dzień Placów Zabaw organizator Mrkapii, Weroniczkab
  7. Dzień Kota- organizator: Firletka, Mrkapii Pomoc: Desherinka
  8. Dzień kolorów- organizator: Marzenie
  9. Dzień eliksirów- organizator: Weroniczkab Pomoc: Pancerniki, Marzenie
  10. Dzień Magii- organizator: Marzenie 
  11. Dzień Ciastek- brak
  12. Dzień Ptaków- organizator: Marzenie
  13. Dzień Muzyki- organizator: Wojnalik, Klipus
  14. Dzień Książki- organizator: Marzenie Pomoc: Binor, Weroniczkab
  15. Dzień Przyjaźni- organizator:Marzenie pomoc: Pancerniki
  16. Dzień Mody-  organizator: Marzenie
  17. Dzień twórczości- organizator Weroniczkab pomoc: Mesmera
  18. Dzień Wspaniałe stulecie- organizator Weroniczkab
  19. Dzień Bobra -organizator: Znajoma
  20. Dzień Herbaty -organizator: Marzenie Pomoc: Mrkapii, Syskaa
  21. Dzień Szamana -organizator Weroniczkab, Marzenie
  22. Dzień Anime- organizator Marzenie, Znajoma Pomoc: Firletka 
  23. Dzień gier- brak
  24. Dzień Sojuszników -organizator Weroniczkab Pomoc: Mrkapii
  25. Dzień Superbohaterów -organizator Weroniczkab
  26. Dzień Żartów -organizator Weroniczkab Pomoc: Wiewki
  27. Dzień Pokemonów- organizator Mrkapii
  28. Dzień Lodów -organizator Wiewki Pomoc: Mrkapii, Tajemniczyx, Mesmera, Wojnalik
  29. Dzień Plastyki -organizator Znajoma
  30. Dzień Marzyciela- organizator Marzenie, Znajoma Pomoc: Mesmera, Mrkapii
Organizatorzy:
Marzenie 10dni
Znajoma 8dni
Weroniczkab 8dni
Mrkapii 3dni
Firletka 1dzień
Wiewki 1dzień
Mesmera 1dzień
Klipus 1dzień
Wojnalik 1dzień

Pomoc:
Znajoma 2razy
Pancerniki 4razy
Mrkapii 6razy
Weroniczkab  2razy
Desherinka 1raz
Marzenie 1raz
Binor 1raz
Mesmera 2razy
Firletka 1raz
Syskaa 1raz
Wiewki 1raz
Tajemniczyx 1raz
Wojnalik 1raz

Punktacja:
Za organizacje dnia jest minimum 10pkt
Za pomoc też są pkt
Więc jak ktoś był organizatorem i gdzieś pomagał dobił- to sumowałam ;)

Weroniczkab 110pkt
Mrkapii 50pkt
Firletka 16pkt
Wiewki 16pkt
Wojnalik 16pkt
Klipus 13pkt
Desherinka 3pkt
Syskaa3pkt
Tajemniczy 3pkt
Pancerniki 10pkt

Dziękuję za taką dużą aktywność!
Mam nadzieję, że liczba pkt pasuje. Jeśli kogoś pominęłam, niech koniecznie napisze w komentarzu

Jutro konkursy i niedługo ranking

16 komentarzy:

  1. To był szczególny czas. Dziękuję za mile spędzone popołudnia :)
    Niesamowite, że tyle osób się zaangażowało w pomoc. Jak dobrze, że mamy takich Marzycieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym chciała podziękować za pomoc w moich dniach. Dziękuję też aktywnym myszkom,które były na dniach i brały udział w moich zabawach.Dziękuję za fantastyczny miesiąc w którym miałam zaszczyt uczestniczyć.I dziękuje Tobie Mrkapii za to,że miałam zaszczyt organizować z Tobą dzień. Dziękuję przede wszystkim Marzenie i Znajomej za to,że zainspirowały mnie do zorganizowania dni.Dziękuję za wszystko.

      Usuń
    2. Kochana, to ja miałem zaszczyt organizować z Tobą. :)
      Co to za zaszczyt ze mną organizować?

      Usuń
  2. Ooo, Weroniczkab zdobędzie tytuł za 1000 pkt! *-*
    Brawo Weronika!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Chociaż nie planowałam zdobycia tytułu.Czasami myślałam,że fajnie by tak zdobyć tytuł.A tu taka niespodzianka.xD

      Usuń
    2. Gratuluję Weroniczkab :) Dzielnie zbierałaś punkty, nie dla samego zbierania pkt, ale dla aktywności. Jesteś pod tym względem wyjątkowa :)

      Usuń
    3. Dziękujemy za twoje wsparcie i chęć pomocy. Jesteś niezwykła :)

      Usuń
  3. Prawie codziennie jakieś dni tematyczne *o*. Wow, naprawdę podziwiam wasz wkład w to plemię, i życzę Wam jeszcze wielu wspaniałych chwil ^_^

    //Tomekkca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepraszam, codziennie dni tematyczne *O*

      Usuń
    2. Raz w roku można coś takiego zorganizować :)

      Usuń
  4. Zapomniałam napisać w pośćcie,że Caramelix i Yooczi pomagały mi oceniać stroje na dniu superbohatera. Jescze Syskaa na dniu szamana pomagała mi oceniać stroję i ogarnąć dzień. Teraz mi się to przypomniało bo miałam dopisać w tych postach,ale o tym zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuje za ten miły czas spędzony z Wami. Było bardzo fajnie, ciesze się że mogłam pobyć trochę z plemieniem oraz czasem z sojusznikami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim aktywnym marzycielom, sojusznikom i znajomym znajomych, którzy przybyli na nasze dni. Dziękuję szczególnie organizatorom. Bez was ten miesiąc nie byłby taki wyjątkowy! Nie dałabym rady bez was! Cieszę się, że marzyciele tak bardzo się zaangażowali w miesiąc rocznicy naszego plemienia. Dziękuję za wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteście świetnymi ludźmi. Wasza aktywność i chęć udzielania się jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile dni było ! Wow

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawa dla organizatorów! (dla mnie też, bo byłam organizatorem)
    Nie brałam udziału we wszystkich dniach, ale na tych na których byłam dobrze się bawiłam :) Oby wasze plemie trwało jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń