19 czerwca 2020

Dzień Anime + Collector dla szamana

Organizatorzy: Meow 4(O), Povija 6(O), Mesmera
Marzyciele: Kitayoshi 1(A), Rolcia 1(A), Ev_yuko 3(A), Patkaaa1601 1(A) + 2(B), Kosmo 1(A), Ala_klopsik 1(A), A_dam 1(A), Myszalolka 1(A), Shad 3(A), Mateuszasdg 1(A), Aya 2(A), Athyes 1(A), Caramellix 2(A), Milka7878 2(A), Wilczaq 1(A), Kana 1(A), Tomoee 3(A), Szstek 1(A), Wiewki 1(A), Magic 1(A), Asias1 1(A)
Goście: Milqie 2(A), Zozo_diabel 1(A)
Dzień Anime był drugim już dniem, który został zorganizowany w zastępstwie. Właśnie dlatego atrakcje nieco się różniły od pierwotnego zamysłu osoby, która zaplanowała tę wydarzenie. Zaczęliśmy standardowo od pytań na mapie Mrkapii, które przerodziły się w dyskusję o różnych japońskich produkcjach animacyjnych. Uczestnicy razem z organizatorkami wymieniali różne anime, które im się podobało oraz ich ulubione gatunki.
Po tym trochę dłuższym niż zazwyczaj wstępie przeszliśmy do obejrzenia mapek stworzonych na zamówienie specjalnie na dzisiaj. Bardzo dziękujemy Mrkapii, A_dam i Wilczaq za piękne mapy. Kolejno przechodziliśmy mapy zrobione na zwykłe pokoje, oczywiście pozostając w tematyce azjatyckich bajek animowanych.
Następnie został przeprowadzony mały quiz na mapce A_dam. Na 9 pytań Ev_yuko zgarnęła aż cztery punkty wygrywając tę zabawę. Tuż za nią była Shad, która deptała jej po piętach, skończyła z wynikiem trzech punktów. Trzecie miejsce zajęły Caramellix i Tomoee, które miały jeden punkt.
Na koniec dnia został zorganizowany cosplay'owy Top Model na mapie Wilczaq. Wzięły w nim udział Ev_yuko, Aya, Tomoee i Milka7878. Pierwsze miejsce zajęła ponownie Ev_yuko, na drugim wylądowała Milka7878, a trzecie miejsce zajęła Aya. Tomoee, która zgłosiła się w ostatniej chwili dostała wyróżnienie za wzięcie udziału.
Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy się pojawili i mam nadzieję, że spodobał się wam dzień. Co o nim sądzicie? Pamiętajcie o zostawieniu komentarza!
Rysunek: Ev_yuko

Post nadesłany przez Patkaaa1601 2(B)
18 czerwca do gry zostały dodane nowe przedmioty dla Szamanów. Tak jak zawsze jest to długa oraz krótka deska, balon i kula.










Ich wygląd jest sugerowany grą Mario, którą każdy zna.

Napiszcie w komentarzach, co sądzicie o nowej kolekcji!













56 komentarzy:

  1. Mimo że nie lubię animu to z wami i tak zawsze dobra zabawa 💞

    ~ Tomoee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @.@ Z chęcią porozmawiam z tobą o anime :D

      Usuń
    2. Awh *.* Z tobą też się zawsze super bawi!

      Usuń
  2. "Po tym trochę dłuższym niż zazwyczaj wstępie" - dopuść do głosu mes, a zapewni ci dużo godzin gadania o anime.
    Ev_yuko uznaję za znawczynię anime XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ale przynajmniej na spokojnie w miłej atmosferze wymieniliśmy się swoimi ulubionymi tytułami i porozmawialiśmy o tych mniej lubianych ;)

      Usuń
    2. To było dopiero 5% tego co mogłabym napisać :(

      Usuń
    3. Trzeba kiedyś zorganizować popołudniową pogadanke przed komputerem z herbatką albo kawką i zrelaksować się pisząc o anime i innych zainteresowaniach ;)

      Usuń
    4. Chyba o jakimś konkretnym anime, bo tak ogólnie to może trwać kilka godzin XD

      Usuń
    5. To się podczas tego internetowego spotkania wybierze jedno, bądź kilka i będziemy rozmawiać! chociaż jak dużo osób się zbierze to rozmowa o jednym też może długo trwać xD

      Usuń
    6. To niezły pomysł! Zróbmy to kiedyś! XD

      Usuń
    7. Musimy! Nie mogę się doczekać xD

      Usuń
    8. Ciekawe czy nam herbata nie ostygnie jak będziemy tak gadać i gadać.

      Usuń
    9. To będziemy musieli zrobić 10-minutową przerwę, aby zaparzyć kolejną! Ewentualnie coś zjeść :P

      Usuń
    10. Dobry pomysł, to ile będziemy robić takich przerw?

      Usuń
    11. Dobre pytanie. Myślę, iż zadecydujemy o tym w trakcie naszych rozmów. Zależy to także od tego, jak długo będziemy prowadzić dyskusję. A ty co uważasz?

      Usuń
    12. 10 to minimum. Będzie trzeba zmieniać smaki herbaty, bo jedna nam się znudzi.
      Anime to obszerny temat.

      Usuń
    13. Oj i to jak! Prawdopodobnie ciastka też będzie trzeba przygotować i jakieś inne przekąski :yum:

      Usuń
    14. Racja, bo umrzemy z głodu rozmawiając o anime.
      A w anime prócz akcji, jest jeszcze kultura, pewne zachowania, przesądy... no... kilka godzin!

      Usuń
    15. Możemy też w ramach dnia spróbować zrobić coś, co jest w anime do jedzenia i wrzucić zdjęcie tego! haha

      Usuń
    16. O dobre, można też quiz z ich kultury zrobić i pewnych ciekawostek :D

      Usuń
    17. Nie można oczywiście o tym zapomnieć! Może jeszcze jakieś fajne mapki się uda zrobić specjalnie na te nasze pogadanki :3

      Usuń
    18. Mapek z anime znajdzie się sporo, ale można zamówić! Może ktoś kto czyta komentarze się pokusi... XD

      Usuń
    19. Jestem za tą pogawędką :D Zazwyczaj nie mam z kim gadać o anime więc na tym dniu serio pisałam jak szalona xD <3

      Usuń
    20. Nie tylko ja tak gadałam i pogadanka wyszła 25 min xD Trzeba zrobić spis kto jakie anime oglądał XD

      Usuń
    21. Zobaczymy potem co kto oglądał XD
      Teraz jechać przez wszystkie spisy anime i patrzeć które się oglądało.

      Usuń
  3. Lubię anime, co tu dalej mówić xDD
    I dziękuję za pierwsze miejsce w Top Model <3
    Świetnie się bawiłam :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A umiesz zliczyć ile obejrzałaś? Bo ja nie XD

      Usuń
    2. Niby yuko coś pisała na dniu, że ponad 200. Ja myślę, że obejrzałam mniej niż wy, ale na pewno dużo, w końcu kiedyś cały czas oglądałam! I ciesze się, że się świetnie bawiłaś, oraz gratulacje!

      Usuń
    3. Ja mam konto na stronce tvtime tam automatycznie oblicza ile czasu spędziło się na oglądanie seriali i filmow. Taka reklama w komentarzu XD nawet oceniać odcinek można i głosować na ulubiona postać w danym odcinku.

      Usuń
    4. ja staram się dodawać na kilka stronek to co obejrzałam i przeczytałam, ale jakoś mi nie wychodzi :/

      Usuń
    5. Ooo, nie znałam stronki. A po polsku można pisać?

      Usuń
    6. Obejrzałam 195 anime(A jeśli chodzi udzielnie sezony, odcinki specjalne itd. to 234) więc do 200 troszeczkę brakuje. Ale teraz właśnie jestem w trakcie oglądania 8 anime więc ekhem xDD
      Też mam strasznie dużoooo zaczętych. Ale nie wiem czy niektóre w skończę

      Usuń
    7. Gdzie ty to spisujesz? XD
      Ja jak zacznę to wszystkie kończę, chyba, że na coś mówię kategoryczne nie

      Usuń
  4. Ominąłem dzień, ale w sumie mało mam wiedzy o anime. Tylko Pokemony XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też anime, można rozmawiać i rozmawiać. W sumie my dość sporo przecież o pokemonach rozmawialiśmy :D

      Usuń
    2. Prawda! A pokemony to moje i zapewne innych też dzieciństwo! <3
      Można by gadać i gadać o tym :P

      Usuń
    3. To jakiego pokemona byś wybrała? Ja bulbasaura.

      Usuń
    4. Ojeju, ja lubię urocze pokemony, a że me imię to Ewa to wybieram Eevee :'D

      Usuń
    5. Do wyboru masz 3 pokemony: wodny, ognisty i roślinny.
      Ale eevee wymiata :D

      Usuń
    6. aaa to biere wodnego :P

      Usuń
    7. Ooo, podlejesz mojego pokemona. To co? Razem na wyprawę by złapać eevee?

      Usuń
    8. Jasne! Tylko poczekaj, spakuje się szybko xD

      Usuń
  5. Byłam na dniu, ale za wiele nie robiłam bo jestem zielona w temacie (tak, bardziej niż futerko Mes!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, kocham to porównanie! Ale wiesz, z mesmerą na pokładzie zaraz staniesz się znawcą anime! :'D

      Usuń
    2. Spokojnie, spokojnie. Ja ci wszystko opowiem.
      To można być bardziej zielonym ode mnie?

      Usuń
  6. Dobrze się bawiłam rozmawiając z innymi o anime :D
    i..
    "Na 9 pytań Ev_yuko zgarnęła aż cztery punkty wygrywając tę zabawę. Tuż za nią była Shad, która deptała jej po piętach, skończyła z wynikiem trzech punktów." - jak ja miałam zareagować jak była jeden punkt do przodu ode mnie?!
    (i tak z tego śmiechłam ale csii)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak zaparcie chciałaś ją prześcignąć! Wasza mini rywalizacja rozbawiła mnie i była supi <3

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam tylko na początku, a wielka szkoda! Chciałam sobie pogadać o animu, a jakoś nie mogłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jeszcze nie raz urządzimy sobie pogadankę o anime :D

      Usuń
    2. Na pewno zdarzy się jeszcze jakiś podobny dzień bądź będziemy luźno rozmawiać o tym któregoś dnia ;)

      Usuń
  9. Pomimo tego, że zbytnio nie interesuję się anime był to naprawdę super dzień <3

    OdpowiedzUsuń