3 czerwca 2020

Dzień Owoców


Organizatorki: Malgi#4155 5(O), Patkaa1601#0000 6(O)
Marzyciele: Wilczaq#9140 2(A),  Hypnos#9330 2(A), Kana#2630 2(A), Sunny#6303 2(A), Emilianna5#0000 1(A), Cevizi#8322 2(A), Caramellix#0000 2(A), Iscariote87#0000 2(A), Tomoee#0000 2(A), Asias1#1996 3(A), Natvlia#0438 2(A), Claire#2407 2(A), Ala_klopsik#9685 2(A),  Cudek#0000 1(A), Shad#5480 2(A), Meow#0010 3(A), Povija (2),  Wiewki#0000 2(A), Mrkapii, Ev_Yuko 2(A), Dragonlohha 2(A)
Goście: Michipol#0000 2(A)

Dzień Owoców był trzecim dniem podczas Miesiąca Marzycieli. Najpierw weszliśmy na mapkę wykonaną przez Dragonlohha za co bardzo dziękujemy. Pytaliśmy Marzycieli jaki jest ich ulubiony owoc, z czego większość odpowiedzi padła na truskawki.

Następnie włączyłam nową mapkę, której wykonawczynią jest Asias1. Zobaczyliśmy tam statek, na który oczywiście ciekawscy Marzycieli od razu weszli! Dopłynęliśmy na Owocową Wyspę. Zobaczyliśmy tam stwora, który kazał nam grać w moduł #signal, ale szybko się z tym uporaliśmy.
 Weszliśmy w głąb owocowego lasu, w którym zobaczyliśmy gadające wiśniowe drzewko, strasznie się nudziliśmy, ale magiczne drzewo powiedziało nam w sekrecie, że jest tutaj super miejsce do rysowania. Powiedziało również, że naszym zadaniem jest narysowanie naszego ulubionego owocu. Marzyciele mają ogromny potencjał w rysunkach!
Następnie zwiedzaliśmy owocowe mapki, wykonane przez różne osoby, niektóre przez Marzycieli. W między czasie padały różne pytania zadawane przez organizatorki, ale również przez Marzycieli. Na koniec obejrzeliśmy na owocowej mapce film pod tytułem ,,5 Najdziwniejszych owoców świata". Niektórzy mieli niestety reklamy, co mnie trochę zaskoczyło, ale nie mogłam ich pominąć. Długo nie siedzieliśmy w chatce, bo zostały włączone mini-gry którymi zarządzała Meow.


Wiadomość od Patki1601 :                      Rysunek: Ev_Yuko

Dziękuje za pomoc w dzisiejszym dniu. Mam nadzieję, że wam się podobało. Dziękuje również za wyrozumiałość w mojej sytuacji bo po raz drugi prowadziłam dzień, a nie jest to łatwe. Kocham Was z całego serduszka!

Ja również chciałam podziękować za tą pomoc i wkład Marzycieli w ten dzień. Jest mi bardzo miło. Mam nadzieję przyjemnie spędziliście ten Owocowy Dzień! Jeszcze raz dziękuję.


-Malgi
Rysunek: Tomoee

5 komentarzy:

  1. Dzień naprawdę świetnie zorganizowany :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że mój banan załapał się na moment sławy B) Super było!

    ~ Tomoee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój banan to sztosik

      Usuń
    2. Dziewczyny, śliczne rysunki :)
      Miło przebiegał dzień, mam nadzieję, że na następny raz organizatorki bardziej się zgrają.

      Usuń
  3. Bardzo cieszę się że podobał Wam się dzień, pomimo małych problemów <3

    OdpowiedzUsuń