30 czerwca 2020

Dzień Marzyciela

Organizator: Mesmera
Pomocnik: Hypnos#9330 5(O)

Uczestnicy Quizu: Kosmo#7692, Asias1#1996, Smaczne_haribo#5926, Ev_yuko#9867,  Povija,  Caramellix,  A_dam#4577, Justiczka, Hollylovepl#7142, Arupidaminaa, Patkaaa1601, Tomoee,  Kana#2630, Dragonlohha#0000, Kitayoshi 2(Q), Emilianna5 2(Q),
Widownia: Sssssaassdgd#4787 1(Q), Ala_klopsik#9685 1(Q), Rozafrozaxdd#00001(Q), Myszalolka 1(Q), Alyss123 1(Q), Losiek_youtube#1605 1(Q), Shad#5480 1(Q), Cleo122 1(Q), Milka7878 1(Q), Majusia 1(Q), Magic 1(Q)
Dusza towarzystwa i rozweselacz: Lekkoduch

Do Quizu zgłosiło się 16 uczestników, dość wysoka frekwencja. Rozpoczęliśmy z opóźnieniem, poniważ nim nastąpił oficjalny konkurs to wyjaśniłam zasady i uprzedziłam, że quiz trwa bardzo długo. Tym razem dzięki pomocy Michipol - bardzo ci dziękuję! - mieliśmy na mapce licznik czasu. Mapkę również unowocześniliśmy - została odświeżona - zbudowana na nowo przez Asias1 - również dziękuję za tak świetne wykonanie. Dziękuję również Mrkapii, który dzielnie walczył o licznik czasu i ogarnął to za mnie :)
Przy pierwszym pytaniu poleciało kilka szans, zarzucili mi trudne
pytanie, było podchwytliwe. Po pierwszej rundzie opuściły nas Emilianna5 i Kitayoshi - wyszły z gry. Reszta starała się odpowiadać na pytania. Niektóre wydawały się prostsze, niektóre trudniejsze. Hypnos stawał nad każdą osobą, która właśnie miała odpowiadać, więc uczestnicy czuli jego oddech "zaznaczy mi straconą szansę?".
Gdy odpadł pierwszy uczestnik, a była to Arupidaminaa, Hypnos wziął na siebie rolę pomocy gospodarza (jak te panie co dają nagrody pocieszenia w 1 z 10) przytulił oraz dał nagrodę pocieszenia (koszyk serków).
Najdłużej z uczestników trzymali się: Patkaaa1601, Smaczne_haribo, Kana, Caramellix, Asias1, Ev_yuko. Smaczne_haribo i Kanie udało się mieć nawet wszystkie trzy szanse. Jednak nie trwało to długo, nadeszły pytania, które powaliły osoby, które do tej pory bezbłędnie opowiadały Ostatecznie do finału dostały się: Kana, Caramellix i Asias1. Smaczne_haribo, była bardzo bliska finału, zajęła 4
miejsce w quizie. W finale uczestnicy dostali nowe szanse. Finał był głównie walką między Kaną i Caramellix, zostały we dwie i wszystko zależało od tego czy któraś odpowie na pytanie.
Zaciętą walkę wygrała Caramellix! Otrzymuje ona tytuł "Kompetentna" oraz nową rangę - Lotnik przestworzy.
Za zajęcie drugiego miejsca, Kana otrzymuje 25(Q) pkt do punktacji plemiennej!
Asias1, która zajęła trzecie miejsce, należy się 20 (Q) do punktacji plemiennej!
Reszta uczestników (prócz osób, które wyszły już po pierwszej turze) otrzymuje 5(Q) punktów do punktacji plemiennej.
Serdecznie gratuluję wszystkim uczestnikom!

Podsumowanie:
Uczestnicy Quizu: Kosmo#7692 5(Q), Asias1#1996 20(Q), Smaczne_haribo#5926 5(Q), Ev_yuko#9867 5(Q),  Povija 5(Q),  Caramellix (Tytuł "kompetentna" + ranga wyżej),  A_dam#4577 5(Q), Justiczka 5(Q), Hollylovepl#7142 5(Q), Arupidaminaa 5(Q), Patkaaa1601 5(Q)+1(B), Tomoee 5(Q),  Kana#2630 25(Q), Dragonlohha#0000 5(Q), Kitayoshi 2(Q), Emilianna5 2(Q),

Podczas Quizu, Lekkoduch rozbawiał nas swoim poczuciem humoru i rozładowywał napięcie. Dziękujemy za rozbawianie nas! :D

Dodatkowa informacja: Złoty fotel z koroną, która tak wyróżnia się w tle, jest przeznaczona dla osób, które już zdobyły tytuł "Komptetentny".



To jest ostatni Dzień z miesiąca Marzycieli. Mam nadzieję, że mieliście wiele okazji, by bawić się podczas tego miesiąca. Zapraszam również na inne atrakcje, które pojawią się w lipcu i sierpniu! :D

21 komentarzy:

  1. Było świetnie! ^-^
    Tylko oczywiście.. Moje wyczucie cza-
    Znaczy, dzień wspaniały! Emocje, śmiech, radość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A było przypomnienie śpioszku, było... XD Może za rok się uda? :D

      Usuń
    2. Teraz akurat miałam pewne techniczne problemy!
      Trudno to tak pracować z grobami 24 na dobę bez chwili odpoczynku, cały czas ktoś umiera..

      Usuń
    3. A to jako królowa Cmentarza nie masz jakieś oszukiwacza czasu?

      Usuń
    4. To musisz sobie jakichś załatwić!

      Usuń
  2. Naprawdę się cieszę ,że wziełam udział. Nie myślałam że uda mi się dojść tak daleko! Ale niektóre pytania serio mnie zagieły lub nie byłam pewna swoich odpowiedzi i te wyczekiwanie aż mesmera napisze zaliczone czy też nie xD Też fajnie, że było pytanie związane ze mną aż mnie o autografy proszono B) Serio super dzień jak i cały miesiąc <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne w przyszłym roku będzie więcej marzycieli w pytaniach :D
      Dobrze ci szło, dużo wiedziałaś, powiem ci że sporo starych marzycieli nie odpowiedziałoby na większość pytań XD

      Usuń
    2. Dobrze Ci szło! (lepiej niż mi xD)

      Usuń
    3. Ty nie brałaś udziału, Shad XD

      Usuń
    4. Pff, nawet w myślach nie można sobie odpowiadać na pytania

      Usuń
    5. Można... ale zabrzmiało to tak jakbyś brała udział XD

      Usuń
  3. Myślę, że dobrze sobie poradziłam w tym quizie. Serdeczne gratulacje składam Caramellix'ie za zwycięstwo oraz za zdobycie tytułu. Brawo!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawa dla wszystkich osób, które przetrwały jak najdłużej! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Cary! Zabawa była świetna, te emocje XD Jestem szczerze zadowolona z mojego wyniku ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś tak blisko.... Ale świetnie odpowiadałaś na wszystkie pytania!

      Usuń
  6. Dla potomnych: maskotką plemienia jest Marzenie.
    Przyda Wam się za rok :D

    OdpowiedzUsuń