27 czerwca 2020

Dzień Edytora Map

Dzisiaj odbył się Dzień Edytora Map, na który przyszło ponad 15 osób z czego bardzo się cieszę :D

Organizator: Asias1 7(O)
Marzyciele: Smaczne_haribo 3(A), Pollilolli 2(A), Kosmo 3(A), Firletka 2(A) + 1(I), Wilczaq 2(A), Dragonlohha 2(A), Ev_yuko 3(A), Patkaaa1601 3(A) + 1(I), Kana 3(A) + 2(I), Caramellix 2(A), Arupidaminaa 1(A), Ala_klopsik 3(A), Hypnos 3(A), Povija 3(A) + 2(I), Milka7878 2(A), Hollylovepl 2(A)
Goście: Maruii 3(A), Vintrillo 2(A)

Wszystko zaczęło się od krótkiej pogadanki na temat edytora oraz odpowiedzi na setki pytań z nim związanych. Wszystko przebiegało bardzo sprawnie po czym przeszliśmy do "poprawiania mapek" i wyszukiwania niedociągnięć. W końcu, najlepiej uczy się na błędach ;D
Były zarówno mapki z obiegu, jak i moje - nikt nie urodził się mistrzem, więc pokazałam to na swoim przykładzie. 
Następnie wyciągnęliśmy z tego wnioski, czego najlepiej unikać na mapkach a co robić, żeby wyglądały lepiej.
 Kolejno sprawdzaliśmy swoje pierwsze mapy jakie zrobiliśmy w grze. Nie brakowało tych gorszych jak i tych lepszych, którzy robili je sięgając po rady bardziej doświadczonych osób.
Później była krótka zabawa, gdzie z rozsypanych liter układaliśmy tematyczne słowa. Ta część dnia minęła bardzo szybko, wręcz przygotowywanie jej zajęło mi trochę dłużej ;D 
Pod koniec zapytałam o to, co mogło by się znaleźć na mapce mojego wykonania. Możliwości było wiele i postaram się każdy zrealizować. Później dodam tutaj screena jak i jej kod, żebyście zobaczyli to co mi powstało z waszych pomysłów po połączeniu w całość i umieszczeniu na mapie ^_^

Po dniu zagraliśmy w kilka modułów typu podłoga to lava czy wisielec.
Mam nadzieję, że dzień wam się podobał. Napiszcie swoje odczucia z tego dnia w komentarzach ;D
Zapraszam na kolejny dzień jakim jest Dzień Wspinaczki. Odbędzie się o godzinie 17:00 a organizują Polen oraz Asias1.
Chciałam jeszcze podziękować dziewczynom za pomoc. Kana i Povija uratowały mnie z opresji kiedy miałam lekkie problemy techniczne. Także Patkaaa1601 oraz Firletka wykonały kilka screenów z dnia za co również dziękuję :)

7 komentarzy:

  1. Dzień bardzo dobrze zorganizowany :D Mam nadzieję, że w końcu zabiorę się za tworzenie map :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet jeśli nie interesuję się tworzeniem mapek to dzień był bardzo przyjemny. Szczególnie fajny pomysł z poprawianiem mapek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym swojej pierwszej mapki nie pokazała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyliłam czas rozpoczęcia dnia i przyszłam na końcowe zabawy, wybaczcie xD
    Nawet śmieszki były, domyślam się że wszystkim się dzień podobał (jak zawsze hah).
    (Postaram się nie pomylić godzin na kolejne dni aa)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd nie napisać, że sowa wygrała układanie haseł z rozsypanych liter... :D

      Usuń