20 czerwca 2020

Smoczy Dzień


Organizator: Magic 4(O), Mrkapii, Mesmera
Marzyciele: Anvella 2(A), Cevizi 2(A), Wilczaq 1(A), Ala_klopsik 1(A), Asias1 1(A), Povija 1(A) +2(B), Smaczne_haribo 1(A), Ev_yuko 1(A) + 2(B), Kjsehrgi 1(A), Meow 1(A), Hypnos 2(A), A_dam 1(A), Karolimiss 1(A), Myszalolka 1(A), Hollylovepl 2(A), Caramellix 2(A), Shad 2(A) + 2(B), Mosupe 2(A), Tomoee 2(A), Kitayoshi 1(A), Szstek 1(A), Milirinka 1(A), Tasirinka 1(A),Goście: Maruii 1(A), Xashlee 1(A)

Tym razem post jest dosyć inny niż pozostałe - został napisany przez wiele osób!
Magic:
Dzień smoka rozpoczął się od przebrania za smoka. Niektórzy byli już przebrani, a innym sprawiało to trudność. Znalazły się też osoby, które w stroju T-Rexa udawały smoka. Po przebierankach zaczęliśmy oglądać mapy Marzycieli i przechodzić inne ze smokami. Niestety w połowie imprezy musiałam opuścić grę z pewnej przyczyny. Było mi bardzo przykro, że nie mogłam dokończyć dnia. Jednak bardzo podobała mi się rozmowa przebiegająca na czacie, była zabawna!

Ev_yuko i Shad:
Przed dniem Shad chciała zdeptać Ev_yuko pięty za przegonienie ją z punktacją na quizie w dniu anime. Szybko role się odwróciły gdyż Ev_yuko zaczęła gonić Shad tęczą! Oczywiście gruby muczyn tzw. Shad nie umiała się wspiąć więc biegała jak świrnięta po całej mapie aby nie dostać tęczą. Tak właśnie jakimś cudem uniknęła pocisku od Yukoś!

Mesmera:
Większość przebierała się za smoki, niektórzy odpuścili sobie strój, ale jedna osoba wyróżniła się na tle przebrań, postanowiła przebrać się za łowcę smoków. Tą myszką był Hypnos! Założył czaszkę smoka i z dumą prezentował grożąc innym smokom, że jak będą niegrzeczne to zakończy ich żywot.  Zwiedzając mapki szukaliśmy sposobu by zapewnić bezpieczeństwo smoków. Z kilkoma smokami doszliśmy do wniosku, że najlepiej pozbawić Hypnosa możliwości zabicia smoków. Nadarzyła się okazja podczas modułu #powers. 
Na początku głównie ja (Mesmera) walczyła z Hypnosem, jednak Hypnos nie na darmo nazwał się łowcą. Znał różne sztuczki na pokonanie. W międzyczasie musiałam się jeszcze zmierzyć z innymi przeciwnikami. Powstała bitwa, gdzie najlepszym wojownikiem okazała się Holly, jedna ze smoczyc. Atakowała wszystkich, jak rozszalały smok wojny. Niewiele osób miało z nią jakiekolwiek szanse. W którymś momencie do łowców dołączyła Cevizi i pomagała Hypnosowi w bitwie. Jednak nie zostałam sama, niedługo po tym przybyła Povija i razem walczyłyśmy. Walki były wyrównane, choć ze wszystkimi wygrywała Holly.
Povija:
Przyszedł czas na dancefloor. W trakcie tego modułu ja (Povija) powróciłam do żywych i stanęłam wraz z innymi smokami do walki o przetrwanie. Muszę przyznać, że było ciężko, ponieważ wszyscy w tym wymiatali! Jednak pragnę się pochwalić, iż jak na moje noobowskie umiejętności udało mi się raz wygrać! Tuż po tym został włączony discodance, gdzie wiele myszek próbowało mnie pokonać! Toczyły się tam zacięte walki, jedna z nich była przeprowadzona przez małżeństwo - Caramellix i Hypnosa. Oczywiście żona wygrała, w końcu nie na darmo ma różowy look, jak to mówią - dziewczyny górą! 
W kolejnej rundzie ja - największy gracz, który nie zna się na modułach - trafiłam do finału wraz z Shad. Oj, ta walka trwała wieczność! Nawet moja przeciwniczka próbowała przeprowadzić zamach na moją osobę przyczepiając mi serek i rzucając we mnie kulą, ale co to, to nie! Wraz z rytmem piosenki Dody "nie daj się" posłuchałam jej rady i nasza walka skończyła się jako remis! Jednakże to nie koniec małych potyczek podczas zabawy. Kolejną przeprowadziła Cevizi z praktycznie każdym, ponieważ była najlepsza z nas wszystkich. Wszyscy się zebrali, by ją pokonać! W prawdzie kilka razy jeszcze wygrała, ale udało się naszemu małemu zgrupowaniu kilka razy ją przechytrzyć i pokonać! W miłej atmosferze zakończyliśmy nasz dzień bawiąc się i rozmawiając w chatce o wszystkim i niczym.

Dziękujemy wszystkim, którzy przybyli na dzień. Jesteśmy także wdzięczni osobom, które napisały opis dnia z ich perspektywy! Podobał się wam dzień? Zostawcie komentarz!

22 komentarze:

  1. Te opisy z różnych perspektyw są dość zabawne. Te poboczne historie, które powstają podczas dnia.
    Może następnym razem spiszemy komentarze dotyczące mapek przy zwiedzaniu map? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a teraz cytaty od marzycieli:
      uuuuu
      oooo
      omg

      ~ Tomoee

      Usuń
    2. Wybierzemy te bardziej wylewne XD

      Usuń
    3. haha, czyli prosze mnie nie cytować bo będzie co chwila "uuu" "omg ale ładne!" "śliczne" "wow" haha

      Usuń
    4. XD Spokojnie, wybiorę takie gdzie będą tworzyć ciekawą historię lub komentarz mnie jakoś rozbawi XD

      Usuń
  2. Naprawdę ciekawie napisany post xDD
    Szkoda ,że Magic nagle musiała wyjść z gry D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Opis wygląda bardzo różnorodnie i ciekawie XD Niestety nie mogłam się zjawić, ale myślę że wszyscy dobrze się bawili ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A twój opis też by pewnie dodał barw naszemu postowi XD

      Usuń
  4. Łii, grubas muczyn jestem, witam :D
    A tak ogólnie to świetne opisy, dzień także był świetny. Tylko szkoda, że Magic musiała wyjść :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podobał. Staraliśmy się, by było... zabawnie XD

      Usuń
  5. Wyglada to tak, jakby na dniu było 5 osób. Nikt nie podziękował pozostałym Marzycielom i gościom za miło spędzony czas i wspólną zabawę podczas dnia (było nas ponad 20 osób). Dziękuje pozostałym osobom za przybycie, nie czujcie się mniej ważni :) Wasza obecność dla mnie też się liczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pewien, że czytamy tego samego posta? "Dziękujemy wszystkim, którzy przybyli na dzień" - jednak ktoś podziękował innym za przyjście i spędzony czas. Niestety nie mamy wpływu czy ktoś jest na dniu aktywny i czy coś pisze, więc pozornie może się wydawać, że na dniu było "5" osób ;-)

      Usuń
    2. Naliczyłam 8 osób w poście.
      Normalny opis dnia jest od Magic, było przedstawione co się działo, a potem po kolei każdy pisał jak spędził ten dzień od swojej strony. Chcieliśmy pokazać różny kąt patrzenia.
      Jak miałeś obiekcje do postu to mogłeś do nas napisać...

      Usuń
    3. Rzeczywiście Hypnos, Ty nie masz wpływu na to ;)
      Mesmera dobrze wiesz, że napisałem przed publikacja coś na temat opisów.
      Nie robiąc off-topic - szkoda, że organizatorka nie mogła dłużej być na dniu, a niektórym uczestnikom nie podobało się to, co próbowaliśmy robić w zastępstwie. Tak Hypnos, mowa o Tobie. Zapewne było to złośliwe, ale skoro już tak bardzo chciałeś się naprzykrzyć to nie musiałeś przeszkadzać tym samym pozostałym osobom w zabawach. Jeżeli masz lepsze mapy to podeślij, może przydadzą się na kolejne dni. Jeżeli masz lepsze gry lub moduły to również się z nami nimi podziel.
      Jeżeli ktoś ma ochotę dalej pisać to proszę prywatnie, bo na blogu publicznym nie wypada się kłócić.

      Usuń
  6. Szkoda, że organizatorka musiała opuścić nas w połowie, ale dzień jak najbardziej udany. Niestety nie udało mi się złapać żadnego smoka w swoje sidła... Wzbogaciłbym swoją kolekcję...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wy się na mnie focusowaliście! Taki to smutny żywot samotnego smoka... A może Łowcy Smoków?
    Dzień był świetny, naprawdę! Bardzo mi się podobało, chociaż podczas trwania modułku #powers coś mi się popsuło i od czasu do czasu nie działało mi strzelanie. Ale już trudno, i tak było mega fajnie!
    Każda mapka była śliczna, a podczas przechodzenia mapek było bardzo ekscytująco. A Holly naprawdę wymiatała w #powers! Brawa dla niej i innych, którzy w jakiś sposób wyróżniali się na tle innych w grze. Mi też udało się nabić troszkę killi, ale nie tyle ile prawdziwym mistrzom tej gry, bahah. Szkoda, że musiałam pójść podczas modułku #discodance, ale i tak znakomicie się bawiłam.
    Fajnie, że Magic zorganizowała ten dzień, a nawet jak próbowała pójść staraliście się jakoś dalej organizować dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^Wyróżniali, nie że inni nie byli ciekawi, jednak też podczas modułków (i przechodzenia mapek oczywiście też) niektórzy potrafili zwrócić na siebie uwagę wszystkich, to było przezabawne!

      Usuń
    2. Ja sobie zapamiętałam, że pomagałaś łowcy smoków! I to przeciwko smokom wystąpiłaś D:

      Usuń
  8. Po zdjęciach widać, że zabawa była przednia, tylko szkoda, że mnie nie było :)

    OdpowiedzUsuń