1 czerwca 2020

Dzień Dziecka początkiem Miesiąca Marzycieli

Dzisiaj w Chatce Plemiennej odbył się Dzień Dziecka jednocześnie rozpoczynając Miesiąc Marzycieli! W pewnych momentach było nas ponad 30 z czego bardzo się cieszymy :D

Organizatorzy:
Asias1 6(O) oraz Patkaaa1601 7(O)
Autor: Malgi
Marzyciele:
Mrkapii, Smaczne_haribo 3(A), Anvella 2(A), Povija 3(A)+1(I), Mosupe#0000 2(A), Wilczaq 2(A), Kana 3(A)+1(I), Kitayoshi#8874 3(A), Sunny#6303 1(A), Cudek#0000 3(A), Kosmo 2(A), Malgi 1(A), Ev_yuko 2(A), Shad 3(A), Caramellix 1(A), Milka7878 2(A), Tysiekk#9730 1(A), Emilianna5 1(A), Zaczarowanaa 1(A), Dragonlohha 3(A), Aya#2488 3(A), Magic#3743 2(A), Bubu52#9695 1(A), Majonezh 1(A), Wiewki 2(A), Bobus#9333 1(A), Tomoee 1(A), Ala_klopsik#9685 1(A), Cleo122 1(A)
Goście:
Paweluss 2(A), Moonwolf#3312 2(A), Kamily99#6685 3(A), Comen#2581 2(A), Mateuszasdg 1(A), Mateuszxd989 1(A)
Autor: Kosmo


Rozpoczęliśmy dzień od pytań, które przypomniały nam czasy dzieciństwa. Jakie smaki nam się z nimi kojarzą czy też jaka była nasza ulubiona zabawa. Ile osób tyle odpowiedzi i każda różniła się od pozostałych.

Kolejno zwiedzaliśmy mapki stworzone przez Was. Niestety na ten dzień została przygotowana tylko jedna - Mrkapii'ego, za co bardzo dziękujemy :)

Następnie przeszliśmy do Taboo. Grę raczej każdy zna. Dwie drużyny wybierają liderów i na przemian przedstawiają swojej drużynie hasło, bez użycia zakazanych słów. Czas na odgadnięcie to jedna minuta. Było kilkanaście kategorii nawiązujących do tematyki dnia. Nie każde hasło było proste do odgadnięcia, lecz większość było bardzo łatwe i nie sprawiało większych problemów.
Autor: Ev_yuko
Właśnie na tym zakończyliśmy Dzień Dziecka. Dziękujemy za obecność oraz zapraszamy na Dzień Niedźwiedzia, który odbędzie się już jutro! Organizują Smaczne_Haribo oraz Kana.

8 komentarzy:

  1. Naprawdę było fajnie :DD Też bardziej polubiłam grę tabooo!
    Szkoda tylko ,że mojej pracy wykonanej na to wydarzenie nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam najmocniej. Musiałam przypadkowo pominąć, już dodałam ^_^

      Usuń
  2. Mi tam się podobało, od razu poczułam smak dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo osób było, cieszymy się, że chcieliście z Marzycielami spędzać Dzień Dziecka! Zapraszamy na następne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle super zabawa B)

    ~ Tomoee

    OdpowiedzUsuń
  5. Super było :D czekam na więcej Taboo

    -DragonLohha

    OdpowiedzUsuń
  6. Było bardzo fajnie :3 Dziekuje Wam, za wyrozumiałość oraz pomoc niż był to mój pierwszy dzień, który prowadziłam wraz z Asias1. Kocham Was z całego serduszka <3

    OdpowiedzUsuń