13 czerwca 2020

Magiczny Dzień Disneya

Organizatorzy: Anvella 7(O), Kana 5(O)
Uczestnicy: Mesmera Cevizi#8322 3(A) Jednorozecpl#9333 3(A) Karolimiss#0000 1(A) Kitayoshi#8874 2(A) Losiek_youtube#1605 2(A) Magic#3743 2(A) Rolcia#2765 2(A) Mateuszasdg#0000 2(A) Cleo122#0000 2(A) Shad#5480 3(A) Carolinex#0000 2(A) Wilczaq#9140 2(A) Ala_klopsik#9685 2(A) Meow#0010 1(A) Ev_yuko#9867 3(A) Tomoee#0000 2(A) Naomi#8875 2(A) Povija#0000 3(A) Patkaaa1601#0000 3(A) + 1(B) Wiewki#0000 2(A) Adrianeq1231#6785 2(A) Hakegmpl#0000 2(A) Iroshia#4669 3(A) Prawdziwa_ja#6779 2(A) Goście: Maruii#5262 3(A) Michipol#0000 2(A)


Wczoraj wspólnie świętowaliśmy Magiczny Dzień Disneya! Na początku przypomnieliśmy sobie bajki z naszego dzieciństwa, wszyscy napisali, jakie były ich ulubione bajki z tamtych czasów. Odpowiedzi były różne- od Myszki Miki, przez Roszpunkę, aż po Vaianę. Następnie obejrzeliśmy mapki, które Marzyciele zrobili specjalnie na ten dzień. Dziękujemy za mapy Firletce, Ali_klopsik i Asias1. Później przechodziliśmy mapy, których tematyką były postacie z Disneya.

Gdy skończyliśmy wspominać te wszystkie bajki- przeszliśmy do kolejnej atrakcji, czyli quizu, dotyczył on ogólnych informacji o Disneyu i o różnych bajkach Disneya. Najlepiej radziły sobie Jednorozecpl i Cevizi.

 Gdy sprawdziliśmy swoją wiedzę- każda chętna osoba miała okazję się przebrać za wybraną postać Disneya. Oto stroje wszystkich osób:
Przyszedł dodatkowo czas, na wielce wyczekiwane wyniki!
Trzecie miejsce trafiło do Ev_yuko, drugie wędruje do Tomoee, a pierwsze zdobyła Maruii! Gratulujemy!
Gdy wszyscy przedstawili siebie, jako postacie z bajek- zakończyliśmy dzień, jednak nie był to koniec atrakcji! Ja (Kana) wraz z Mesmerą zorganizowałyśmy pokój FunCorp, w którym każdy mógł wczuć się w stu procentach w postacie z bajek, zmieniałyśmy nazwy myszek, kolory, rozmiary, a co jakiś czas puszczane były mapki o tematyce Disneya!
Sam dzień trwał godzinę, a Myszkowy Disneyland 1,5. Mamy nadzieję, że wszyscy dobrze się bawili, zachęcamy do podzielenia się opinią na temat dnia w komentarzach.
Rysunki wykonane przez Marzycieli na Magiczny Dzień Disneya:
https://cdn.discordapp.com/attachments/541626322749751297/721382237899194378/Magiczny_Dzien_Disneya.png
Ev_yuko

Dziękujemy wszystkim za udział w dniu i zapraszamy na kolejne dni!
Kosmo

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie się bawiłam. Dużo emocji! Gratuluje Ev_Yuko, Tomoee oraz Maurii za zdobyte miejsca w konkursie! Brawo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień był super. Organizacja była genialna, a pomysł z roomem FunCorpowym jest niesamowity. Aż mam ochotę poprosić dziewczyny o zrobienie też takiego roomu na jeden z moich dni haha. Postarałyście się dziewczyny, a całe wydarzenie przypomniało mi o niektórych wspaniałych bajkach. I brawo dla dziewczyn, które wygrały quiz i top model! Wasze stroje były znakomite ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny dzień, dziewczyny! Liczę na następne takie, z Wami jako organizatorki. Gratuluję wszystkim wygranym - i tym z quizu, a także z "top model" (pominę fakt, że strój mój i Poviji nie został pokazany, ale nieważne xD)
    Wszystkie mapy były super, pozazdrościć talentu...
    Na funcorpie była wspaniała zabawa, mogłam poczuć się królową wszystkich myszy, bo TAAAKA byłam wielka, a potem taka tyciusia. Słodziutkie!
    I te wszystkie kolory nicków, myszek, a przede wszystkim ich rozmiary!!!!
    Wooow...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, przepraszam- najwidoczniej pominęłam któregoś ze screenów... Zaraz to naprawię!

      Usuń
    2. Byłaś tak duża, że deski się pod tobą załamywały!

      Usuń
  4. Dzień był super, tęsknię za byciem Mufasą ale pociesza mnie drugie miejsce w konkursie :") Dziena myszki <3

    ~ Tomoee

    OdpowiedzUsuń
  5. Przegapiłam quiz, ale świetnie bawiłam się biegając po mapach i rozmawiając o znanych mi bajkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło spędziłam z Wami wszystkimi czas, dziękuję jeszcze raz za tak przyjemną zabawę! <3

    OdpowiedzUsuń