8 czerwca 2020

Dzień Informatyka

Organizator: Povija 9(O)
Marzyciele: Cevizi 3(A), Smaczne_haribo 3(A), Malgi 1(A), Ala_klopsik 3 (A), Usagides 2(A), Ev_yuko 3(A), Kosmo 3(A), Patkaaa1601 3(A) + 1(B), Jednorozecpl 1(A), Mrkapii, Tomoee 3(A), Asias1 3(A), Mosupe 1(A), Sssssaassdgd 1(A), Claire 3(A), Wilczaq 3 , Iuvere 1(A), Dragonlohha 3(A), Overall 2(A), Rolcia 2(A), Shad 2(A), Glutka 1(A), Bubugirl 1(A), Cleo122 1(A), Vintrillo#0000  1(A)

Dzień Informatyka był kolejnym wydarzeniem w plemieniu podczas Miesiąca Marzycieli. Cieszę się, że pojawiło się w sumie, aż 25 osób!

Zaczęliśmy od mapy stworzonej przeze mnie specjalnie na tę okazję. Według Marzycieli mapka udała się, co mnie cieszy. Na początku zadałam kilka pytań uczestnikom, które miały wprowadzić ich do charakteru dnia. Moim celem było wprowadzenie myszek do późniejszego etapu.

Następnie obejrzeliśmy pozostałe mapy zrobione na dzisiaj, za co jestem bardzo wdzięczna. Każda była atrakcyjna i wyjątkowa na swój sposób. Shad dopiero zaczyna przygodę z tworzeniem map i było widać, że przyłożyła się do projektu. Według mnie była wspaniała, jedynie mogę się uczepić smutnej miny, która widnieje na ekranie laptopa. Ala_klopsik przeszła samą siebie podczas robienia mapy, była ona cudowna. Mogę śmiało powiedzieć, że zaparło mi dech w piersi. Kolejną była mapa Smaczne_haribo, która również była niesamowita. Bardzo podobało mi się, że można skakać po klawiaturze! Jestem zachwycona pracom dziewczyn i serdecznie im dziękuję


Dalej przedstawiłam Marzycielom ciekawostki w formie gry „prawda, czy fałsz”. Specjalnie na tę okazję zrobiłam mapę, która nie była idealna, lecz spełniała swoją funkcję. Podczas gry rozbawiło mnie oddanie Mesmery do odpowiedzi „nie”. Towarzyszyła jej również Tomoee, lecz pod koniec gry zdecydowała się zmienić taktykę i słuchać głosu serca pozostawiając naszą szamankę samą. Cieszy mnie fakt, iż większość uczestników odpowiedziała poprawnie na moje pytania, nawet jeśli zgadywali. Mam nadzieję, że podobał im się ten element dzisiejszego wydarzenia.



Wkrótce potem zostały włączone mapy z normalnych pokoi, które zaczęliśmy przechodzić. Każda miała element informatyki w sobie. Niektórzy szamani zabijali, niektóre myszki buntowały się i zamiast dążenia do serka i norki - tańczyły. Oczywiście wszystko miało w sobie elementy zabawy i nic nie było brane na poważnie.

Cały dzień podkreślił moduł #drawbattle. Marzyciele mieli w sumie trzy kategorie: pierwszą z nich było namalowanie czegoś związanego z informatyką. Mogła to być część komputera, gra i tym podobne. Tą rundę wygrała Kosmo, jej projekt myszki do komputera skradł serce każdemu, kto głosował. W drugiej musieli namalować grę, postać, bądź element, który się z tym kojarzy. Tym razem również nie ograniczaliśmy się, można było narysować każdą grę! Z kolei tutaj wygrała Tomoee, tworząc śliczną żabę. Ostatnią kategorią zostało zaprojektowanie ich własnego loga. Niektórzy stworzyli logo dla gier, a inni zrobili własny pseudonim z gry. Ponownie wygrała Kosmo, która ślicznie stworzyła swoją nazwę.

Dodatkowo Ev_yuko stworzyła na dzisiaj rysunek, który wygląda przecudownie.
Dziękuje wszystkim jeszcze raz za obecność i spędzenie wspólnie czasu. Mam nadzieję, że się nie nudziliście. Co wam się najbardziej podobało? Śmiało dzielcie się swoimi opiniami w komentarzach!

19 komentarzy:

  1. super zabawa jak zwykle, emocje przy wskakiwaniu w "nie" niezapomniane

    ~ Tomoee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mogłaś zdradzić nienian?

      Usuń
    2. haha, nieźle się uśmiałam podczas waszej wytrwałości

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobał ten dzień, widać Povi że się bardzo postarałaś aby ten dzień był wyjątkowy ^-^
    Jak chodzi o moją mapę, to płakałam ze wstydu (znowu) za nią, przepraszam xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shad, ładna mapa jak na początek! Następne będą jeszcze piękniejsze!

      Usuń
    2. Jak na pierwszą mapkę wyszła Ci bardzo ładna :)

      Usuń
    3. mi się bardzo podobała!

      Usuń
  3. Dzień był bardzo fajny :3 Gj dla Poviji za kolejny dzień pełen atrakcji i zabawy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zorganizowany dzień pełen zabaw :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Było tak zabawnie xDD Bardzo mi się podobało!
    Mapki były śliczne i strasznie podobała mi się gra ,,prawda czy fałsz'' gdzie w sumie było same zgadywanko ale mimo to xD
    I przepraszam ludzi na głosowym za to jak się wydzierałam!
    O i jeszcze chce pochwalić za ten post bo strasznie mi się podoba jak został napisany <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj, dziękuje! tą grę muszę dopracować i poprawić mapkę, postaram się to zrobić przed moimi następnymi dniami i może będzie to wszystko płynniej działać. mimo wszystko testowałam tą zabawę <3

      Usuń
  6. Nienianie - nowa nacja osób, które są na nie.

    Moje logo może nie jest oryginalne, ale całkowicie mnie opisuje XD

    Organizacja wyszła ci świetnie, nieźle wytrzymałaś te moje komentarze, podziw za to XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja w takim razie zostaję przywódcą Takktanów! Ktoś chętny?

      Usuń
    2. haha, dziękuje! <3
      jeżeli ktoś zdecyduję się także zrobić "prawda czy fałsz" dołączę do nienianiów! ps. postaram się pozostać tam i nie uciec do takktanów ;) :'D

      Usuń
  7. Wspaniała zabawa, super śmianko i ogólnie, super!
    Bardzo mi się podobało :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! zapraszam na pozostałe dni (nie tylko moje) ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajnie się bawiłam. Domyślam się, że lagi były częścią tego dnia hah :D

    OdpowiedzUsuń