29 czerwca 2020

Dzień Arbuza

Organizatorzy: Roksana_4 6(O), Kana 7(O)
Uczestnicy:Mesmera Patkaaa1601#0000 2(A) + 2(B) Hypnos#9330 3(A) Wilczaq#9140 2(A) Smaczne_haribo#5926 3(A) + 1(B) Arupidaminaa#0000 2(A) Caramellix#0000 2(A)+ 1(B) Alyss123#0000 2(A) Prawdziwa_ja#6779 2(A) Ev_yuko#9867 2(A) Asias1#1996 1(A) Ala_klopsik#9685 3(A) Camille_tfm0#9041 1(A) Shad#5480 2(A) Povija 3(A) Dragonlohha#0000 2(A) A_dam#4577 2(A) Wilczaq 2(A) Overall 2(A) Naomi 2(A)

Wczoraj, jak to na ciepły, letni dzień przystało odbył się Dzień Arbuza! Na początek zadałyśmy kilka pytań- czy lubimy arbuzy, czy warto je jeść, oraz kiedy najlepiej się je je? Jak się okazało wszyscy (lub znaczna większość) uczestnicy lubią arbuzy, uważają że warto je jeść, a najlepiej je się je w lecie.


Następnie postanowiliśmy się zmierzyć między sobą- sprawdziliśmy, która grupa jako pierwsza przetoczy arbuza do serka, a następnie norki. Niestety mimo prowadzenia- grupa u góry trzy razy straciła swoją przewagę, ponieważ jak się później okazało arbuz był nieświeży, więc blokował się w przejściu oraz za każdym razem zostawał wystrzelony!
Gdy już zakończyliśmy tą rywalizację- chętne osoby miały okazję, by przebrać się za arbuzy oraz opisać elementy swojego stroju. 
Swoje stroje przedstawiły trzy osoby, a oto ich opisy:
[Hypnos] Jestem prawdziwym koneserem arbuzów - jeśli chcesz wiedzieć czy dany arbuz jest dobry to zgłoś się do mnie. :D Jeśli moje wąsy kierują się ku górze to arbuz jest smakowity :3
[Smaczne_haribo] Ja jestem arbuzem (tak jak wszyscy tu, ale cii..) Ale nie takim pokrojonym, czerwonym. Ja nadal jestem w skórce! A skórka arbuza jest zielona (jakby ktoś nie wiedział xD)
[Wilczaq] jestem truskawką z rogami, bardzo lubie jeść arbuzy, a i mam na ogonie motylka arbuzowego
Kiedy wszyscy chętni się zaprezentowali- przeszliśmy do kolejnej atrakcji.


Było nią rysowanie arbuzów na module #drawbattle- najwyższe wyniki osiągnęła Alyss123 i tym sposobem wygrała!



Po części artystycznej dnia, przeszliśmy do części umysłowej- sprawdziliśmy swoją wiedzę na temat arbuzów! Wszyscy bardzo dobrze sobie radzili, jednak ze znaczną przewagą prawidłowych odpowiedzi (5/7) wygrał Hypnos! Widać, że arbuzy to jego działka.
Następnie zagraliśmy w jedną rundę modułu #batata- rzucaliśmy w siebie arbuzami. Pod koniec obejrzeliśmy mapy stworzone na ten dzień, większość z nich widzieliśmy już wcześniej podczas innych punktów dnia. Dziękuję Maruii, Kosmo oraz A_damowi za mapy, wszystkie były świetne :)

Na sam koniec dnia każdy kto chciał- mógł wymyślić swój arbuzowy wiersz, a oto efekty:
[Smaczne_haribo] Arbuz w skórce jest zielony, ale bez niej jest czerwony! Taki pyszny, smakowity, aż bym sobie zjadła.
[Povija] arbuzy, arbuzy, śliczne bluzy! takie okromne, piękne, dla każdego cenne! już każdy je mieć może, jedynie uśmiech im wspomoże. do sklepu uciekaj, i rodzine ze sobą przywlekaj! teraz ostatnie momenty, by wydać te centy! droga nie daleka, i Povija już czeka!
[Kana] Arbuz, arbuz tak soczysty, zieloniutki oraz pyszny! Wszyscy lubią jeść arbuzy, w słońce, w śnieg, a nawet w burzy. Arbuzy mają dużo wody, więc zapytaj- mam dowody!

W ten sposób zakończyliśmy Dzień Arbuza. Zapraszamy 30.06.2020 na ostatni już dzień tegorocznego Miesiąca Marzycieli- Dzień Marzyciela, odbędzie się on o godzinie 18.00. Mamy nadzieję, że każdy miło spędził czas na Dniu Arbuza. Praca wykonane na ten dzień:
Dragonlohha


3 komentarze:

  1. Aaaa, tam zrobiłam błąd. Miało być ogromne zamiast okromne! Gapa ja. A dzień był supi, mi się podobał! Żałuję tylko, że się spoznilam I nie było mnie na toczeniu arbuza :( Ale za to sama się toczyłam! Haha
    Brawo hypnos w wygraniu quizu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się bawiłam, ponieważ arbuz jest moim ulubionym owocem. Dzień bardzo dobrze zorganizowany, nie ma się do czego doczepić :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hypnos to oszust! XD
    Toczenie arbuza było zabawne, a także wystrzelenie go w orbitę :D

    OdpowiedzUsuń