27 maja 2013

"Magia jest wśród nas"

Wiem, późno wysyłam wyniki. Niestety mało osób wzięło udział. A ponieważ cały przyszły miesiąc jest zaplanowany przyszły miesiąc będzie bez konkursu zdjęcia artystycznego. Jeden miesiąc będzie odpoczynek.

Minicoin. "Magii nie trzeba szukać. Ona cały czas jest wśród nas. Można jej nie widzieć, ale ona jest. Tylko ci najbystrzejsi ją zauważą. Magia nigdy się nie chowa - zawsze jest gdzieś niedaleko - tylko my jej często nie zauważamy. W szkolnym piórniku, na kwiatku w doniczce, a nawet w filżance kawy. Żyjemy w fascynującym świecie - Magia jest wszędzie ... "
Martiiiixd. Jej praca pokazuje, że magia jest schowana, ale da się ją odszukać. Występuje tylko o pewnej porze i w danym miejscu. Dla każdego to miejsce jest inne, jak i pora bywa różna. Bo u każdego magia jest różna. Dlatego świat jest taki wyjątkowy :)


Dla Aniuschan magia jest w związku, a dokładnie w miłości. Wiele osób powtarza, że miłość to magia. Dzięki miłości możemy dokonać niesamowitych rzeczy.



Zwycięzcą jest Narcysia:
Wykonanie jest cudowne. Ja tu ujrzałam dwie rzeczy, które według Narcysi są magiczne. Mianowicie ogólnie przyroda. To jak słońce rozjaśnia świat, jego promienie padające na rośliny. To jak one rosną i rozkwitają ciesząc nasze oczy.
Druga rzecz to tradycja. W niej jest tyle magii, miłości i niesamowitych zjawisk, że aż trudno to opisać.
Praca przepiękna ;)


Gratuluje Narcysi i dziękuję za wzięcie udziału w konkursie :)

ps. Przypominam o zbiórce, o której dziś pisałam XD

25 komentarzy:

  1. Nie tylko w milosci ale tez w przyjazni :)
    Gratuluje zwyciezczyni czy jakos tak :D
    Praca Narcysi mnie zachwycila a to sie nie zdarza tak czesto :)
    ~Aniuschan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zachwyciła :). Dlatego zwyciężyła :D

      Usuń
    2. Ps.: Moze bede miala juz swoj komp na poczatku czerwca! Strasznie sie ciesze ,lagi sa nie do zniesienia! :D

      Usuń
    3. Cieszy mnie to przeogromnie :D.
      A co do interpretacji zdjęcia. Sama wszystko interpretowałam :). Nati jest z lekka zajęta :)

      Usuń
    4. A ja zabieram sie do rysowania :)

      Usuń
    5. Myszke a potem postaram sie narysowac ciebie jesli sie zgodzisz :D

      Usuń
    6. Rysuj sobie kogo chcesz :). Moich zdjęć sporo na blogu :)

      Usuń
    7. Akurat rysuje ze zdjecia z bloga Mesmery :)

      Usuń
    8. A które dokładnie? :)

      Usuń
    9. Twoje to podobne do tego co masz na avatarze :)

      Usuń
    10. O Binore nie martw sie ciebie tez narysuje c;
      Obecnie mecze sie ze Znajoma :D

      Usuń
    11. Nad Znajomą? Kolejna osoba rysuje Znajomą XD

      Usuń
    12. Heh c: Ja mam zamiar narysowac wszystkich i Ci wyslac :D

      Usuń
    13. Rysuj jak ci się tam podoba :)

      Usuń
  2. Hah wiedziałam, że nie wygram c: Moja praca w porównaniu z pracą Narcysi jest słaba ^^ Ale zawsze warto spróbować ;) Gj dla zwyciężczyni :333

    OdpowiedzUsuń
  3. ja rysuje :O plakat zachecający o naszym plemiu :O pozdrawiam wszystkich Martiiiixd ps: kto dostał 2 mniejsce

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej *.* Jak miło! Dzięki Marzenie :)))
    #Narcysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Yh, zawsze jak sb zapomne o jakimś konkursie to bierze mało osób udział ;/
    Gratki *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Narcysia dobrze zrobiła to zdjęcie, wyjątkowo przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Narcysia uwielbiam cię. Twoje zdjęcie jest zielone *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony, to mój ulubiony kolor *.*
      /Narcysia

      Usuń