20 maja 2013

Pewne spontaniczne imprezy :)

Mam pewne zaległości, znowu ze zdjęciami, które dostałam. Miałam pisać o tym w jednym poście, ale za późno się za to zabrałam :)



3.05.2013 Mesmera wpadła do chatki. Akurat panowała niezbyt przyjemna atmosfera, bo chatka nie przypadła do gustu myszkom. Mesmera widząć nastroje myszek, załączyła muzykę. Dołączyło się do niej tylko kilka myszek, jednak atmosfera się trochę rozluźniła ;)

6.05.2013 W chatce czasami bywa sporo myszek. Jak wchodzi odpowiednia osoba to zaczyna się impreza. Tym razem dźwignią do dobrej zabawy była Mesmera i Znajoma. Znajoma zmieniała mapki, oglądając wysłane przez marzycieli ich dzieła. Mesmera postanowiła zająć się muzyką. Powstała taka nietypowa impreza ze zwiedzaniem map :)
8.05.2013 Afrobizz z własnej woli urządził mini trening dla nowych myszek, tak, żeby podszkolić. Po kilku mapach miał dość marzycieli. Okazało się, że większość nie potrafi być szamanem. Trening skończył się i Afrobizz uciekł na inny room :)
9.05.2013 Natchnienie zrobiła zbiórkę na osobnym roomie, jednak potem przeniosła się do chatki. Obiecała swoim harcerzom ognisko, tak więc skazała na to resztę osób w chatce. Jednak myszki dołączyły się do zabawy. Natchnienie urządziła opowiadanie sobie opowieści. Każdy chciał powiedzieć coś swojego. Czasami się wtrącali, czasami były dziwne komentarze. Potem Natchnienie puściła muzykę i były tańce przy ognisku. Myszkom spodobała się taka odskocznia od zwykłej chatki.

12.05.2013 To był dzień pełen wrażeń :)
Marzycielbot wpadł do chatki i włączył baffbotffa. Ostatnimi czasy rzadko go miewamy. Tak więc wzbudził on sporą sensację w plemieniu. W chatce pojawiło się wtedy sporo myszy. 
Łańcuszki na roomach to najczestszy spam, szczególnie, kiedy zbliżają się jakieś święta. Takie łańcuszki na ogół tworzą trolle, żeby pośmiać się z naiwności ludzi. A potem patrzą na swoje dzieło. Byłam świadkiem jednego z takich trolli. Gdzie łańcuszek kazał przyjśc na room 801 i tańczyć. Nagrodą miały być niby truskawki. W pokoju zastałam 111 myszy. Byłam zaskoczona aż taką naiwnością. No to mam pamiątkę :)
Znajoma urządziła rekrutację na trenera, bo tych których mieliśmy trochę nam się wykruszyli. Jedyną czynną trenerką, sumienną jest Patjii. Było kilku kandydatów, jednak Znajoma wybrała dwóch :)
Informacje o trenerach można znaleźć na blogu :D

16.05.2013 Znajoma pokazała nam pokój #pewpew. Jest on trochę podobny do baffbotffa, ale tutaj nigdy nie wiesz czym będziesz strzelać. Nabojami są standardowo canony, ale też skrzynki duże i małe, deski, strzałki, śnieżki, runy, sp, balony. Czasami tak nagle zmienia ci się to czym strzelasz. To jest zaskakujące i zabawne. Najbardziej zabójcze są balony. Mieliśmy sporo śmiechu grając na osobnym roomie i próbując siebie zwalić. Balonów nie polecam XD.

Zdjęcia na dokładkę :)

 Ja i Znajoma w różnych sytuacjach :).

66 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oczywiscie przeczytalam *,*
      Szkoda tylko ze mnie nie bylo na imprach :c
      Zalapalam sie na 2 zdjeciach ;-;
      Ostatnio duzo gram zamiast w chatce siedziec c:

      Usuń
    2. Nie, bo druga inna osoba niż Adam to Marzenie ;)

      Usuń
    3. No ale Marzenie to napisala :I
      W kazdym razie moge byc trzecia lub tam czwarta xd

      Usuń
    4. Nie odbieraj mi 4 miejsca, które sobie wyliczyłam XD

      Usuń
  2. Nie ciesz się tak, drugie to nie to samo co pierwsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastepnym razem bede szybsza c:
      Moze.. XD

      Usuń
    2. Nie licz na to, ja mam znajomości!

      Usuń
    3. Mądry, bo na gg się dowiedział :)

      Usuń
    4. Bede sie czaic codziennie :I
      Kiedys mi sie uda ,Blyskawico c:

      Usuń
    5. Aż tak się nie przemęczaj :)

      Usuń
    6. Oczywiscie ze nie bede sie przemecczac ,zyje natura leniwca c:

      Usuń
    7. A to ciekawe. To jak masz zamiar się czaić, nie przemęczając się? :)

      Usuń
    8. No wiec zamierzam odwiedzac bloga kilkanascie razy dziennie a jak bedzie ogloszone o tym ze piszecie jakas notke bede przerywac cos tam i przez kilka minut odswierzac bloga :I

      Usuń
    9. Ale ja nie ogłaszam, że piszę posta. No chyba, że na gg :)

      Usuń
    10. Wiec musze przelamac lenia i jakos dowiedziec sie numer twojego gg :o Hm.. Nie chce mi sie :I
      A w ogole ja dalej nie wiem kto mial wtedy urodziny v.v

      Usuń
    11. No, ale to były fajne urodziny i dobra mapa ^^

      Usuń
    12. Nie pamietamm ostatnio jak czytalam bloga bo mi sie nudzilo to byla jakas notka o tym :o I wtedy sie Sziszu i Binore pytalam kogo to byly :o W sumie Binore mi wtedy nie odpowiedzial :<

      Usuń
    13. I tak nic nie wiem XD

      Usuń
    14. Chodzi o urodziny w poscie pt 'Treningi ,imprezy i zabawy z szamankami plemiennymi'

      Specjalnie dla was szukalam ^.^

      Usuń
    15. Aha, sprawdzę i ci napiszę XD

      Usuń
    16. A jednak ci nie napiszę, bo to tajemnica :D

      Usuń
    17. Wiedzialam >:
      I tak sie kiedys dowiem :I
      Moze za rok.. Za dlugo ;-;

      Usuń
    18. A to podłe larwy, że nie chcą ci powiedzieć :D. Tajemnicze urodziny z nieznanym solenizantem XD

      Usuń
    19. Właśnie! D:
      Bardzo nieznanym T-T Chyba :o

      Usuń
  3. Fajnie się gra ze znajomymi. Na roomie pewpew sami zieloni XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewpewa zwiedzilam ,niezbyt mi sie podobal c: Wole deploy czy jakos tak ;d

      Usuń
    2. Ja lubię grać ze Znajomymi, nie ważne gdzie :D

      Usuń
    3. Ja nie gram na pewpew przez lagi. Jednak strzałami się świetnie strzela XD

      Usuń
    4. Ze znajomymi jakaś lepsza gra się wydaje. Ja najbardziej z Adamem lubię być na roomie :)

      Usuń
    5. I Adam się odezwał XD

      Usuń
  4. Ale spam z tej rozmowy wyszedl o_O

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie wiem, która z kolei komentuje. Chyba 6. Ha i marzyciele poznali moich trzech ogników :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś przypomnieć o zbiórce :)

      Usuń
    2. Marzenie to chłopak!! Żal mi ciee.

      Zerowa

      Usuń
    3. Aha? Marzenie to dziewczyna... ;-;

      Usuń
    4. Skąd przypuszczenie, że jestem chłopakiem? :I. Ubieram się przecież jak dziewczyna :).
      Ale potwierdzam, jestem dziewczyną. Na 100 %.
      I proszę mi nie obrażać Nati -.-

      Usuń
  6. 53 komcie - bagatela :D

    ~ Tostu

    OdpowiedzUsuń
  7. Spamik *-*
    i kolejna wyczerpująca notka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i ja się dołączę do dyskusji...
    Znalazłam siebie na kilku zdjęciach, niesamowite.

    A to nie żaden spam, po prostu rozmowa, a niby po co są komentarze? To już nie te czasy, kiedy na Onecie zapełniało się "komcie" wymiankami i konkursikami. ;-) Teraz nawet nie ma licznika komentarzy na blogu, więc nikomu to niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "A to nie żaden spam, po prostu rozmowa, a niby po co są komentarze?"
      Według mnie komentarze są po to, aby oceniać jakiś post, filmik itd., a nie pisać sobie o jakiś sprawach. Mogli to na gadu-gadu przenieś lub gdzieś indziej, a nie jeszcze dopisywać. :D KONIEC.

      Usuń
    2. Racja mogliśmy. Ale Adam się uparł, żeby pierwszy skomentować i tak jakoś poleciało :D

      Usuń
    3. Nie moja wina ze nie mam gg na komorce c=

      Usuń
    4. Ja też nie mam gg na komórce ;p

      Usuń
  9. Ej no :-: Dodajcie do plemienia :-: Zamierzam się zminić :-: :CC Arkosxxx XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Pikne :D a mnie tam nie było :o bo zaśpałam xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dużo komentarzy. W sumie niektóre zdjęcia ja robiłam :). TO była impra XD

    OdpowiedzUsuń