13 maja 2013

Top myszy

W maju, trochę później niż zwykle, raz przełożony odbył się Top Myszy. Było mnóstwo chętnych, niestety jak już się zaczął konkurs byłam głównie skupiona na osobach, które zgłosiły mi się na początku. W trakcie nie zwracałam uwagi na czat.



Uczestnicy (zmiana numeracji, kilka osób odpadło):
1. Agatedoll
2. Shishapl
3. Wppl
4. Miisiaczekk
5. Aniuschan
6. Lacretia
7. Cinekziomek
8. Omoroz
9. Norzownik
10. Kedmartynka
11. Matiuszxd
12. Lekkoduch
13. Lizarl
14. Blondiandzi
15. Szalooona

Zgłosiły się 23 osoby, niestety odpadały przez zachowanie, niemożność, brak czasu itp.

Trzecie miejsce zajęła Shishapl











Drugie miejsce zajęła Blondiandzi


 A zwycięzcą jest: Lekkoduch














Dziękuję uczestnikom za wzięcie udziału i gratuluje zwycięzcom. A także dziękuję moim dodatkowym jurorom czyli Mesmerze i Adamgalli za połapanie się w tym chaosie. Serdeczne gratulacje :D



Po Top Myszy odbyła się impreza na jednej z mapek Znajomej. Jednak dużo tańca nie było. Większość myszek zajęła się plotkowaniem :D. Ale muzyka jakaś leciała i zabawa była :)

16 komentarzy:

  1. Oh cie! ale mnie zlapaliscie! akurat wtedy kiedy sie wkurzylam na siebie (juz nie pamitam za co) I bylam na zw xD
    Gratuluje zwyciezcom :)
    Omoroz

    OdpowiedzUsuń
  2. Znów byłam 1 na liście! :D Gratuluje wygranym, świetne top mysz ;)

    Agatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Co tam robi moja wypowiedź? XD

      Agatka

      Usuń
    3. A to ktoś mi wysłał :)

      Usuń
    4. Ten ktoś to ja Agata ;D
      Blondiandzi

      Usuń
  3. Gratuluje zwycięscy 3 miejsca (1 i 2 też) xD, a tak na serio gratulacje dla osób, które brały w tym udział za cierpliwość i wytrzymałość z niecierpliwienia. xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuje Shisha . Wiem że każdy mnie podziwia i w ogóle ale taka moja natura xDD ( tak na serio to nie przeceniam tak siebie xD)
      Bloniandzi

      Usuń
    2. Blonda pierwsze zdanie mówiło o 3 miejscu nie o 2, czyli tobie. xD

      Usuń
    3. No wiesz co ... xD
      Blondi :P

      Usuń
  4. szkoda że jak było ostatnie i to było chyba myszka z innego Świata to ja się nie zdążyłam się ubrać...



















    OdpowiedzUsuń
  5. Ahahaha xd przyłapałam się na sreeny to ja Miisiaczekk xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym pewnie wybrała Lekkoducha na zwycięzce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko było być sędzią, oj ciężko. Często się gubiłam, na ogół patrzyłam w profil, bo nie mogłam się połapać XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje Lekkoduch Blondiandzi i Shishapl :) brawo

    OdpowiedzUsuń