19 maja 2013

Mapka "Inny świat"

Niestety dwie mapki odrzuciłam, bo autorzy odeszli z plemienia. Opisy dawali sami autorzy :)
Adamgalla: "Na pierwszy rzut oka może być niezgodna z tematem ale to dla mnie inny świat. Kosmos, skakanie po planetach i  "Podróż do wnętrza słońca"  (tak nazwałem mapkę) to raczej mało prawdopodobne a więc to inny świat. "


Zuzumalutka: "W mapie chodzi o to, że pokazuje świat za kilka lat, ruchoma kula przedstawia jak szybko ucieka,to zupełnie inny świat."

 Fiszka: "Mapka pokazuje domek, a po jego lewej stronie 2 dinozaury. Domek wygląda jak za starych czasów, a dinozaury pokazują, że mapka wygląda na ''inny świat'', świat dinozaurów czyli daleką prehistorię, którą znamy tylko z opowieści :)"


Fiszka "Ta mapka ilustruje pojazd, którym myszki dodarły na ''inny świat'', nieznajomą i niezbadaną dotąd planetę. Mapka jest tak skonstruowana, żeby widać było obraz tej planety (po lewej stronie). Niezamieszkana dżungla ma pokazywać, że to terytorium jest wolne, i że można go swobodnie zająć. Bez obawy, że inni będą niszczyć ''myszkowy'' magiczny świat :)"

Zwycięzcą jest Tasted:
Tasted pokazał nam jakby zastanawianie się nad innymi światami. Stąd luneta skierowana w niebo. Wiele razy zastanawialiśmy się czy istnieją inne światy poza ziemią. Podoba mi się wykonanie tej mapki jak i dobrana kolorystyka :)

Gratuluję zwycięzcy i dziękuje za wzięcie udziału w konkursie :D

14 komentarzy:

  1. Fajne :D

    Ciekawy blog

    Zapraszam do mnie na konkurs:
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mapki i gratuluję zwycięzcy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne mapki :D
    W ogóle ja już wcześniej widziałam mapkę Tosta i Adasia :3
    Sądzę ,że wszyscy mieli świetne pomysły na ten konkurs :D
    Gratuluje zwycięzcy :3
    ~Aniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Tasted możesz zgłosić te mapę na P1 (czyli mapę z kłódką)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcy - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Planeta na zwycięskiej mapie Tasteda przypomina mi wielkiego "klopsa". Tak, dobrze przeczytaliście "klopsa". XP

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Yey! :o
    Jak miło :D
    Dzięki za wszystkie gratulacje, pozostałe mapy także są rewelacyjne ;D

    ~ Tostu

    OdpowiedzUsuń
  9. Mapka Tasteda jest cudna ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt. Tasted pobił na głowę konkurencję :)

    OdpowiedzUsuń