2 maja 2013

Trening - artystyczne mapy.

Wczoraj wpadłam na Transformice zrobiłam mały trening, ze względu na to, że myszki nudziły się w chatce. Tematem treningu były artystyczne mapy. Myszek było dosyć sporo, bo ponad 20. Niestety trening trwał krótko, ponieważ ktoś cały czas przełączał mapy, spychał myszki i w ogóle atmosfera nie była przyjemna. Myszki szantażowały mnie, mówiąc że jak im nie dam rangi do zmieniania map to będą spychać innych z map i odejdą z plemienia. Było mi bardzo przykro, ponieważ chciałam pobawić się z współplemieńcami na fajnych mapkach i zobaczyć jak sobie radzą na nie aż tak prostych poziomach. Ale oczywiście nic z tego nie wyszło ;( Szkoda.Ale są tez plusy treningu XD. Była też Aniuschan i ona pomagała mi opanować sytuację, trochę sobie z nią pogadałam i był też Arys, a z nim zawsze duuużo śmiechu ;D.

Wybierałam wesołe mapki, więc myszki dużo komentowały i to pozytywnie ;) To wszystko ;3

Pozdrawiam


Minicoin
                

14 komentarzy:

  1. Hehe ,oczywiście jak coś to ja będę starać się pomagać :D
    Nie zamartwiaj się ,Mini ,tymi głupimi myszkami ,one chcą rangi i już ;x Z nimi albo trzeba im zabrać rangi albo ignorować ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, jak takie myszki mnie irytują.
    Chcą rangę nie wiadomo za co, nic nie robią ale muszą dostać rangę bo im to się należy i jak nie dostaną to odejdą, to takie żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden post na dzień. Tak trudno przestrzegać tą zasadę?? Mogłaś opublikować jutro. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minicoin zezwalam usuwanie myszek, które ci grożą. Od razu. Nie chcemy mieć chamów w plemieniu, skoro grożą to znaczy, że nie są godni naszego plemienia.

      Usuń
    2. Sorry, ale nie widziałam Twojego posta ;P

      Usuń
  4. Minicoin za groźbę odpowiada się groźbą lub śmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, mam pytanie, jak dostać sie mogę do tego zajebistego plemionka? :c ♥


    Saimite

    OdpowiedzUsuń
  6. Arys, arys arys.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie... Skoro już tu mowa o artystycznych mapkach, wiesz może jak je zrobić? Takie malowane jakby .. Na pewno nie robi ich się w transformice.. Wiem że robiło się na jakiejś stronce .. Wiesz może jakiej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://plemie-marzyciele.blogspot.com/2013/07/wiadmosci-i-cos-do-samouczka.html

      Usuń
    2. Akurat te mapy były tworzone przez kwadraty i kółka- czyli standard edytora ;)

      Usuń
    3. Dziękuję, właśnie o to mi chodziło ^^ :)

      Usuń