2 maja 2013

Impreza z ciastem na głowie?

We wtorek (28.04.2013) był dzień mini imprez i zabaw. Dawid urządził bitwę na śnieżki i zapraszał wszelkie myszki z plemienia. Było sporo zabawy, dużo śmiechu. Tego dnia sporo tańczyliśmy za sprawą mnie i Mesmery. Puszczałyśmy muzykę. Jak Mesmera urządzała imprezę to były także konkursy na taniec, wyścigi i naśladowanie wymyślone przez jedną z myszek.


Na imprezę z okazji urodzin gry Aniuschan zrobiła mapę. Po drobnych, lekkich poprawkach mapa działa jak należy ;) Podpytano się przed 19 czy będzie impreza, a że nikt się nie zgłaszał, choć dużo osób o tym pisało, Znajoma zorganizowała te imprezę. Od początku kiedy się zwołało ludzi było około 27 osób.

Znajoma, Marzenie i Natchnienie
Pierwszego maja zaczął się miesiąc urodzinowy tfm. Aktualny zrobił się kod /atelier801. Dostaje się tort na głowę. Z tej właśnie okazji Dawid zamówił imprezę na 19:00. Każdy miał założyć tort na głowę. I większość założyła, a jeszcze nawet na tej imprezie kupowali sobie tort, żeby móc go założyć. Było dużo tańca, biegania, szaleństwa. Znajoma co jakiś czas wymyślała sobie nowe stroje. Tańczyliśmy na scenie. W chatce była taka chwila, kiedy było nas 37. Lagowało okropnie XD. Nie obyło się bez wspólnych tańców ze znajomymi. Binor wzbudził sensację tańcząc samotnie na kanapie. Jak tylko Ania zwróciła uwagę, od razu dołączyłam do Binora, za mną Znajoma, Natchnienie i pozostali. Binor niezadowolony potem zmienił kanapę, bo mu się za tłoczno zrobiło.

Dużo osób chciało się znaleźć na zdjęciu, może znajdziecie siebie i zobaczycie ile razy jesteście na zdjęciu? XD

Ps. Natchnienie przełożyła spotkanie dla harcerzy na dziś. 
Ps2. Nowy drużynowy Tasted, zgłaszać się pod postem harcerze :)

5 komentarzy:

  1. hehe, było zajefajnie, ale myszaki się napychali aż mnie nie było widać :D.
    poza tym Znajoma fajnie wyszła :d i Marzenie też xDD, natchnienie to samo, :D ależ nie widziałam Binora tam ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że plemię jest aktywne imprezowo ;) Podoba mi się to XD Szkoda, że nie trafiłam na imprezę, mnie ostatnio dużo omija ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh c:
    A mapa się podobała? :3
    Binor ,jakże niezadowolony ,ach to takie smutniaste ;-;
    ~Aniu

    OdpowiedzUsuń
  4. znalazłem się na 4 zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń