6 maja 2013

Ścigający wiatry-czyli treningi

*Treningi będą się odbywać od 18-19
-poniedziałek-dowolny trener
-wtorek - Patjii
-środa- dowolny trener
-czwartek- dowolny trener
-piątek- Aniuschan (do końca października nieaktywny trener)
-sobota- Sukisorra
-niedziela- dowolny trener

Lekkoduch oraz Binor nie mają konkretnego dnia.

*Do trenerów można się zgłaszać samemu.

*Treningi będą się odbywać w chatce plemiennej

*Trenerzy mogą się zastępować i wymieniać dniami :)

Nowo przyjęci trenerzy mogą się zgłosić na wybrany dzień (przepraszam trochę to trwało)
Jednym z trenerów czekających była: Egzysx- wybierz wolny dzień

Uwaga treningi nie są codziennie, jeśli osobie coś wypadnie, to może nie być treningu. Dowolny trener- wtedy trening prawdopodobnie się nie odbędzie, ale czasem jakiś trener zrobi ;)

4 komentarze:

  1. Chciałabym napisać, że zgłosiłam już Patjii, że rezygnuje z treningów... ;/// Jkbc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee.... ty jako jedna z niewielu prowadziłaś solidnie treningi...

      Usuń
    2. Miło mi to widzieć, ale nie wiem, bo bardzo mnie to wyczerpywało. :/ Zawsze jak miałam czas starałam się robić. No ale jakoś wychodziło, że nie często mi coś wypadało. Nie wiem, nie wiem, może zmienię dzień po prostu.

      Usuń
    3. Jak od czasu do czasu nie zrobisz albo dasz zwykłe mapy vanilli to przecież nic się nie stanie ;)

      A co do dnia to zmieniaj jak ci pasuje :)

      Usuń