25 września 2013

Co do nowości: 1.strój +2.czcionka +3 Jak zmienić czcionkę na czacie

1. Teraz można zapisywać w sklepie na transformice stroje. Wystarczy wejść w zakładkę Outfits (z ang.) to znaczy stroje. Koszt pierwszego stroju to 50 serów lub 5 truskawek. Tak na zachętę ;)
 Aby kupić trzeba potwierdzić. Myślę, że o tym wiedzą prawie wszyscy co teraz czytają te słowa, ale i tak o tym dodam ;)
Po kupieniu tego- aby zapisać wybrany strój na siebie, klikamy: Save outfit (z ang.) zapisz strój. Możesz zrobić tak kilka razy. Wystarczy kliknąć załóż aby założyć wybrany strój. Drugi zapis jest już 20 razy droższy z serami i 10 razy droższy z truskawkami.



2. Inna czcionka. Jeśli chcesz pisać na żółto na czacie w transformice to napisz swój nick. Albo zwróć się do kogoś po nicku, wtedy on zobaczy wiadomość na żółto :)


 3. Jak zmienić czcionkę na czacie transformice?
Klikasz na literkę A koło plusa. Wtedy wyskakuje ci opcja ta co na obrazku obok. Możesz zmienić styl oraz rozmiar czcionki., ale inni gracze twoje wypowiedzi będą dalej widzieć tak jak  zawsze. Jeśli będziesz chcieć zmienić na starą to naciśnij domyślna (opcja widoczna na obrazku) albo zmień na Verdana 12, bo taka jest typowa czcionka na transformice.

10 komentarzy:

  1. Mogło by być wszystko za te 50 serków ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj, a ja sie dziwiłam, dlaczego ktoś pisze do mnie na żółto i myślałam, że to wszyscy widzą ^^ XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow znajoma ile sera pożycz XDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebuje na mapy. A co jeśli nie będzie mi się chciało grać albo zechcę jakiś item. Wtedy mam swój zapasik. A wiesz, że jak bym pożyczała, to bym brała z odsetkami ;)

      Usuń
  4. Tut, jak zmienić font już tu kiedyś wylądował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, ale niestety wywaliło dawno Minicoin konto i jej wszystkie zdjęcia, dlatego trzeba było to jeszcze raz pokazać, zamiast dodać do starego jak to teraz wygląda.

      Ha, a myślałam, że na to nikt nie zwróci uwagi XD Afro czujny.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę jest, ale niektórzy mają więcej sera. Ja go wręcz chomikuje XD

      Usuń