15 września 2013

Top Mysz wrzesień!

Dziś odbył się kolejny top mysz. Mieliśmy dużo chętnych i pewnie gdzieś w tym spamie mogłam przegapić jakiegoś uczestnika, za co z góry przepraszam. Na ten czas miałam wyłączone szepty, bo strasznie mi spamowali.
Lista uczestników:
1. Julciaaa
2. Saniiaa
3. Kailef
4. Dddaanniiel
5. Kiniai
6. Milordjulka
7. Liberrate
8. Markoleczek
9. Serozjadka
10. Paciakxdd
11. Patrykdudus
12. Thesaszapls
13. Zniszczacz
14. Sabukalolz

Oto podium:
Trzecie miejsce zajęła: Kiniai












 Drugie miejsce zajęły wspólnie: Paciakxdd i Sabukalolz











 Pierwsze miejsce zajęła: Liberrate











Gratuluje zwycięzcy i dziękuję za wzięcie udziału :). Osoba, która wygrała Top Myszy w przyszłym miesiącu będzie sędzią w tym konkursie. Jej zdjęcie zostanie umieszczone na blogu w widocznym miejscu.




10 komentarzy:

  1. Gratuluje miejsc :P a ja jestem na zdjęciu ogólnym w locie :P
    i zajęłam 3 miejsce :P ale też dobrze :D

    ~kiniai

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje libi,
    hehhe fajnie wyglądam :D
    ~Sabukalolz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. yyy to trochę nie fer że dajecie szamaną wygrać dajcie sansę innym
    `Marzyciel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to konkurs dla wszystkich. Nie jest on na rangę więc czemu się czepiasz??

      Usuń
    2. Przecież jest to do wszystkich Marzycieli, jeśli szaman ma zamiar wziąć udział to może ;)

      Tylko sędziowie nie biorą udziału. Hmm... chociaż kiedyś tak było, że oceniali sędziów po tym, ale potem były kłótnie i to wycofaliśmy.

      Usuń
  4. Wszystko za sprawą Kokosa. Trochę nie fer, że mam różowe oczko, czuję się z tym nie na miejscu.

    OdpowiedzUsuń