7 września 2013

Fajerwerki

Puszczane przez bota były mapy wyścigowe.

Egzysx napisała mi jak puszczać przez bota fajerwerki (dziękuje Egzysx), więc było wspólne podziwianie razem fajerwerków. Bot tańcował z nami ;)


 Jak Egzysx dodaje: pokazała jak to robić dla plemienia :)
Jeszcze raz dziękuje!

[Egzysx] Kiedyś bot Mojeja zwariował . Puszczał mapki , dał jakieś fajerwerki . Nikt nie wiedział jak. Ale to była znajoma , która za bota przebierała się.

[Znajoma]Widziałam kiedyś cień bota. Przerażona pognałam w ciemne ulicę, ale puszczał kolorowe światła śledzące i dorwał mnie w niewidzialną sieć XP

[Placyda] Dawno dawno temu była myszka która chciała przyjaciela kiedy szła przez las wpadła na nią mapa i tam pisało znajoma robiła to co tam pisało gdy skończyła stała przed nią Mojeja.

Wyniki będą później ;p

14 komentarzy:

  1. Krótkie historyjki o bocie stworzonych przed momentem- nieźle XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ta, ale krótki czas na dopracowanie ich i było lepiej XD

      Usuń
  3. Egzys kuzynko kiedy bedziesz na tfm ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekhemm ciekawe kiedy wyniki zdiecia będą
    ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Znajoma napisała: Wyniki będą później ;p

    Czyli dziś.

    Marzenie moge juz eksportować mape wiec wysyłam Ci kod

    OdpowiedzUsuń
  6. marzenie, pacz jak zachowuje się zły Ruffin ,-,
    http://imgup.pl/di/7R01/efkeogjoesgsd.jpg
    /Anonim

    OdpowiedzUsuń
  7. To ty wyzywasz całe tribe . MArzenie zajrzyj na forum dałam tam screnny zachowania . Tej myszki ^

    OdpowiedzUsuń
  8. Te Anonimki są bezczelne

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję się taka poparta, aw ;;

    OdpowiedzUsuń