27 września 2013

Wszyscy szamani na rysunku- rozstrzygnięcie konkursu

Za ten konkurs nie ma rangi.
Zadanie nie było proste, bo narysować 9 osób na jednym rysunku. Osoba, która wzięła w tym udział dostaje 9 puntów za uczestnictwo no i dodatek za miejsce

Rysunki, które nie brały udziału to mój i Natchnienie.

Jak widać, zrobiłam pacę na komputerze. Zajęło to trochę czasu, ale efekt jakiś jest.

Rysunek można powiększyć klikając na niego.
Natchnienie swoją pracę wykonała kredkami. Przedstawiła wszystkich na specyficznym pikniku. Niestety skaner nie jest dobrej jakości, dlatego trochę wyblakły kolory.
Lirgon wykonał pracę w paincie. Tak trochę na siłę, bo dość szybko otrzymałam te pracę.
Pollilolli użyła kredek do pracy, ale konkretnych kolorów. Praca wysłana przed tym jak Liberrate dostała szamana, dlatego nie ma jej na tym rysunku. Wszyscy są w pomieszczeniu :)
Sabukalolz zabawiła się ołówkiem. Wszystkich szamanów przedstawiła lecących w górę. Dość zabawnie to wygląda. Każdy szaman jest podpisany, żeby było wiadomo o kogo chodzi :)>>



<<Wygrywa Saniiaa. Bardzo ciekawie przedstawiła szamanów, każdy jest podpisany, można by to umieścić na tablicy. Świetna praca.

15 komentarzy:

  1. Myślałam, że będą lepsze prace xD No cóż |D
    Kiedyś też narysuje szamanów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo ;] a kiedy podsumowanie kto w jakim konkursach wziol udzial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhmmm. Potem, bo zapomniałam XD. Jutro się zbiorę i napiszę ;)

      Usuń
  3. Ładnie nie powiem :D
    A ta konkretnie to zamiast u Adama ST <3 to powinno być KASZTAN <3
    XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Piknie. Gratulacje, Saniu :) Jaki Ci ze mnie wyszedł fikuśny Wiking XD

    Znajoma, Twoja praca mi się skojarzyła z pewną bajką, którą narysował i zanimował mi mój brat dawno temu, a która była zbyt straszna, żeby ją oglądać XD Popijawa z Natchnienie ^^

    Na rysunkach, na których jestem, narysowana zostałam obok Nati, hehe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne :]

      Usuń
    2. Hehe jakoś mi się tak skojarzyło po twoich wypowiedziach jak słuchaliśmy muzyki.

      Usuń
    3. Dziekuje Libe :D Bardzo sie ciesze, Marzenie a ja teraz dostane dwie rangi wyzej tak jak z dawnych "przywilejów", czy punkty? xd

      Usuń
    4. To nie był konkurs na rangę

      Usuń
    5. Aha no tak zapomnialam xd :))

      Usuń
  5. Jedyny problem jest ,że nie podpisałam Natchnienie :D
    -Sabukalolz

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra, jest 9 szamanów plemiennych. Ja będę 10. Dzisiaj. W nocy. We śnie. :I

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie bardzo ladne prace c;
    PS: Gratuluje zwycięzcy

    OdpowiedzUsuń