7 września 2013

Myszy i szkoła

Czas najwyższy na wyniki :D. Prac jest niewiele, lecz myślę, że te które są wam się spodobają.
Angelmycha pokazała myszkę nauczycielkę. Czyli jak widzą uczniowie. Ukazała nam tablicę, która trochę wygląda jak akwarium. Taka niezwykła tablica :D

Lirgon przedstawił nam podwórze szkoły, gdzie pokazanych jest kilku uczniów i nauczycielka. Lirgon to ten z kanapką. Ciekawie pokazana perspektywa, nawet nieźle dobrana. Choć ten woźny jest wielkości okna XD

Oolliiiwwiia za to pokazała nam jak wygląda szkoła na transformice. Jest tu sala muzyczna z gitarą wielkości 3 myszy. Okno pokazujące słoneczną pogodę na dworze. W ławkach siedzą uczniowie i każdy z nich jest pogrążony w swoich myślach.

Pollilolli (pewnie pomyliłam coś z literkami, sorki) pokazała wnętrze klasy. Jak uczniowie siedzą na ławkach (dosłownie). Jest kilku uczniów, reszta dopiera wraca z przerwy lub już na nią wyszło :).

A teraz podium z 2 miejscami XD.
Drugie miejsce zajmuje Saniiaa. Jej myszka zawędrowała do Hogwardu. Tak sobie wyobraża myszki i szkołę. Magia, przygody i radość. 

Pierwsze miejsce zajmuje Egzysx. Myszki znajdują się na sali gimnastycznej. Jak dla mnie, świetnie dopracowane. Perspektywa jest zachowana. Nawet są nieźle stroje dobrane. Szczególnie ta mysz z przepaską na czole XD



Każdy pomysł był ciekawy. Wszystkie prace mi się podobały i były piękne na swój sposób. Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :D

19 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się Hogward :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wszystkim!
    Każda praca jest świetna! :)
    Marzenie, nie pomyliłaś się ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace!
    Hejtować z anonima każdy może -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Odchodze z transformice nowokurwy pierdolone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz na chwilę przeniósł się do spamu, ale dodałam go z powrotem- aby każdy zobaczył jaki kłamliwy i wredny potrafisz być.

      Obrażasz osoby, odchodząc- nie fajne. Mogłeś po prostu się pożegnać, a tak, pokazałeś jaki jesteś naprawdę-chamski.

      Usuń
    2. Lir
      Czyli kto

      Usuń
  5. Ponieważ mam hakera jak wejde na myszy bede pisał 'Ciąża wam' to znak że to ja
    Pryszek

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej zajełam 1 miejsce . ^^
    Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. nietety mam hackera Załoze nowe konto ;//

    no cóż

    Pryszek

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pierwszym miejscu takie coś ?
    Albo mi się poglądy zmieniają albo ty wybierasz coraz gorzej prace...

    Miejsca według mnie :
    3.Lirgon
    2.Poliloli (nie wiem jak napisać nick)
    1.Saniiaa

    Wikociak odmeldowuje się :>
    Zapraszam na moje blogi między innymi świeżo otwarty blog :
    http://minecraft-na-modach.blogspot.com/
    ale też na inne xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w końcu nie wysłałam swojej pracy a miałam :|

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak się robi tak, że widać np. klaszczącą mysz bez tła?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wikociak dobrze wybiera . Co bo jak ktoś zrobi fajny screen z wielkimi dodatkami to ma wygrać bo chcę? Ja akurat zrobiłam to na szybko .

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam że dodam tutaj ten haniebny komentarz, możecie uznać go za spam, usunąć albo zwyczajnie zignorować. Czy tylko ja na pracy niejakiej Egzysx nie widzę tej rzekomej "perspektywy"?



    Pozdrawiam: Maksimonek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Weź dodaj do Plemienia ^^ jestem Ohmamo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do szamanów np.
      Fiszka, Aniuschan lub Znajoma (ja)
      lub marzyciela z prawami:
      Tasted, Kemishii

      Usuń