27 września 2013

Nowi harcerze ogników

Ciężko mi było wybrać. Może nie było rewelacyjnie dużo zgłoszeń, ale wybierać na ograniczoną liczbę miejsc? Okropne.

Moi starzy harcerze:
-Dawid
- Liberrate
- Saniiaa

Meeteoryt nie daje znaku życia, ciągle jej nie ma i często opuszcza plemie. Dlatego zdecydowałam, że dłużej nie będzie ognikiem.

Nowi harcerze:
- Zuziaxa
- Quitika
- Coolwikunia

Przyjęłam +1 osobę. Żeby było nas więcej. Najbliższe zebranie jest jutro o 18:00. Liczę, że pojawią się nowe ogniki.
Proszę nowe osoby o napisanie do mnie maila natchnienie@vp.pl Quitika już napisała, więc jest z tego zwolniona. Podam wam sprawności, które można zdobyć.

Witamy w ognikach :)

2 komentarze:

  1. Jak sie ciesze :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli mi odpisałaś coś na e-maila to prześlesz mi na natalia_ewald@wp.pl bo zapomnialam hasla do tamtego e-maila

      Usuń