17 września 2013

Jak ustawić avatar na tfm?-NOWE FORUM

Jak w pytaniu- pokaże jak ustawić avatar/obrazek na transformice tak aby był inny od większości.

Forum jest blisko menu xD
0. Po pierwsze wchodzisz na forum.
Tam wejdź aby zmienić ogólnie
 Klikasz na miejsce koło swojego nicku.
Rozmiar nie może przekroczyć 30kb-wiadomo serwer czasem nie udźwignie, a taki rozmiar wystarczy.
Uwaga od czasu do czasu jest error, ale jak naciśnie ci sukces- to zmienione XD

1. Możesz kliknąć na na napis forum lub kliknąć >>link<<
2.Logujesz się ;)
3. Ustaw sobie flagę polską jak nie masz
4. Klikasz na swój nick - Później Mój profil



 5.Koło zdjęcia klikasz na zębatkę, a potem zmień avatar

6. Poniżej wyskoczy ci okienko- wybierz sobie avatar i potwierdź

<-No i efekt końcowy
Stary sposób nieaktywny,ale w razie co zostawiam

34 komentarze:

  1. To mi się najbardziej podoba w nowej wersji że można zmieniać awatar ^^ xD
    Blondiandzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na forum można było zmieniać wcześniej, dlatego niektórzy mieli od początku aktualizacji wrześniowych avatar ;)

      Usuń
  2. A ja raczej swój zostawię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. avatara można było zmieniać już dawno temu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale teraz avek może zobaczyć każdy kto przegląda spis osób w plemieniu

      Usuń
  4. teraz zawsze scren z moim nickiem ? xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa opcja, ja osobiście już z niej skorzystałam :))) Radzę robić mały obrazek i zapisać w jpg. bo może nie przyjąć (zrobiłam mały i tak mi ucieło ;__;) ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moge znaleźć jakieś obrazko z 30 kb wszystkie maja po 40 ;c i nie da sie ;c.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zmniejsz obrazek jakiś tak do rozmiaru 100px na 100px czyli na taki mniejszy kwadrat. To pomoże. Ja zmniejszałam obrazek, aby dać na forum.

      Usuń
    2. Ale dlaczego widze ciagle swój stary avatar jeżeli zmienilam go ?

      Usuń
    3. Spróbuj z innym obrazkiem.
      Jeżeli ci się ten błąd powtarza zgłoś w dziale błędów na forum

      Usuń
  8. Trzeba by zmienić avek na zdjęcie z moją szczotką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Fiszko.
    Awatar na forum może mieć dowolny rozmiar nie przekraczający 30kb, jeśli chcesz żeby go nie zniekształciło lub nie rozciągnęło, zmniejsz go do rozmiarów 100x100. Format w którym zapisujemy nasz awatar NIE MUSI być w JPG. JPG mało waży, ale za to robi czasem nawet bardzo widoczne, nieprzyjemne dla oczu piksele, więc polecam zapisywać w formacie PNG. PNG waży więcej, ale jakość jest o wiele lepsza. Jeśli awatar będzie 100x1000 zapisany w PNG, to powinien spokojnie zmieścić się w limicie 30 kb :). Forum przyjmuje awatary o formatach PNG, JPG i GIF.

    A teraz taka mała informacja - Jeśli chcemy zostać dłużej na forum, polecam zapoznać się z regulaminem każdego z działów i nie zakładać spam wątków, no, chyba że na forum plemiennym, tam rządzą Marzyciele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie
      Fiszka radzi zrobić w jpg nie napisała, że musi być ;)

      Po co rada (o spamie na forum) jak od moich współplemieńców, którzy zaglądają regularnie na bloga nie ma takich rzeczy? :)
      Te obrazki na ostatnim zdjęciu to fanarty Victorynki ;)

      Usuń
  10. Oj, przepraszam, źle napisałam. Awatar nie 100x1000, Tylko 100x100 ^^.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie moge bo ja mam zaduże i mi się ne da i jak zmiejszyć zeby się dało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz użyć specjalnego atrybutu w paincie, gdzie zmniejsza wszystko np. o 50%, ale musisz ustawić to w poziomie i pionowo.

      Usuń
  12. Niestety jak zmienić na nowym forum xD

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jak ustawie i wejde 2 raz to mam stary co mam robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj odświeżyć stronę i dodać ponownie. Jeśli nie wyjdzie to inny.

      W razie dalszych problemów lepiej zgłaszać w dziale błędów

      Usuń
  14. Bardzo przydatne :D Pomogłaś mi bo się z tym trudziłam, a na innych blogach było tylko zmienianie avatara z tą starą wersją forum.

    ~Mysia z TFM

    OdpowiedzUsuń
  15. A jaka to czcionka na tym blogu? Wiem, pytanie nie na temat ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em... taka wyciągnięta, można znaleźć ją w szablonie na bloggerze

      Usuń
  16. Mam taki problem kiedy ustawiam avatar zgadza się wszystko i obok tam gdzie pisze na nowym forum wyloguj to est ten nowy avatar ale się nie zapisuje na profilu i na forum ! Proszę o pilną odpowiedź !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj włączyć i wyłączyć komputer. Później powtórzyć zmianę avataru. Jeśli dalej nie działa, spróbować inny obrazek.
      Można też spróbować w inne dni.
      Jeśli błąd będzie się powtarzać trzeba zgłosić do działu z błędami na forum

      Usuń
  17. a ja nie moge zmienic obrazka :(

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja nie mogem zmienic ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na którym etapie est problem?
      Opisz, to może jakoś pomogę :)

      Usuń
  19. Chciałam zmienić obrazek z moją myszką,który był odpowiedni,ale pisało że nie mogę zmienić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze dokładnie co jest nie tak?

      Rozmiar, wielkość?

      W razie co możesz spróbować dodać innego dnia, często są błędy na forum

      Usuń