30 kwietnia 2013

Harcerze





Drużyny harcerzy i ich loga:






Patjii - Leśni maniacy  patjiitfm@interia.pl
Lolabluex
Fiszka
Martiiiixd
Wikame
Majonezh





Natchnienie - ogniki natchnienie@vp.pl
Dawidmddpl
Liberrate
Saniiaa
Zuziaxa
Quitika
Coolwikunia


 




Adamgalla- świstaki  adamtfm000@gmail.com
Aniuschan
Dddaanniieel
Filikub
Skajka
Wikimika




Agatedoll - Myszoskoczki agatedoll@gmail.com
Djkamaxd
Inousia
Sabukalolz
Villcia

Sukisorra - Wiewiórzaki sukisorra@interia.pl
meuseloss
Fotomodelka
Sabukalolz




Spotkanie z harcerzami i kontakt do drużynowego ustala drużynowy danego zastępu :)

54 komentarze:

  1. Ja się boje, jak nie starczy miejsca dla innych mysz w harcerstwach. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli o mnie chodzi to piszcie na adamtfm000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huehue ,Adas zaspamie Ci poczte :33
      Nie no ,zartuje ;3
      Yhym to ja ide teraz spac xddd
      ~Aniu

      Usuń
    2. Spamuj, spamuj


      Dobranoc

      Usuń
    3. Mi też możesz zaspamić GG xD

      Usuń
  3. Chciałabym się zapisać do Myszoskoczków C:
    Rossalieee

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym się zapisać do Myszoskoczków ;)

    Karolusiaxdd

    OdpowiedzUsuń
  5. Kontakt do mnie: agatedoll@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kontakt do mnie: patjiitfm@interia.pl

    Patjii

    OdpowiedzUsuń
  7. Kontakt do mnie natchnienie@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko ktoś będzie obrażał drużynę świstaków ! To nazwisko należało do mej mamy i należy nadal ( ponieważ tata też ma takie nazwisko więc mama nie zmieniała :) ) Hehe xD
    Blondiandzi ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Moge sie zapisać
    Ewaldzik

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety możecie wypisać mnie z Harcerstwa bo odchodzę z pleminie ;__; KlocePl

    OdpowiedzUsuń
  11. dzieki ;D
    Nitril

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym zapisać się do Tostów jeśli mogę ;d Nie ma maila Tasteda więc piszę w komentarzu xd

    Rossalieee

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym dołączyć do Ogników

    kukimsp

    OdpowiedzUsuń
  14. mogę dołączyć do tostów?



    to ja xzabujcax

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że są drużyny, ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  16. HEJ JESTEM W PLEMIENIU MARZYCIELE I CHCIALAM BARDZO PODZIĘKOWAĆ WSZYSTKIM LUDZIĄ Z PLEMIENIA "MARZYCEILE" ZA TO ZE SĄ KOCHANI A NAJBARDZIE DOTYCZY TO MARZENIE :) Haniaxdd

    OdpowiedzUsuń
  17. Em... Ale ja się przepisałam do Tostów

    Muzycznamysz

    OdpowiedzUsuń
  18. Można by stworzyć kolejną drużynę. Ja bym mogła... ale wiem muszę zasłużyć xD
    Sukisorra
    ps: ja jestem w tostach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, że jeszcze nie ma cię na liście, ale jestem wyjątkowo roztrzepany.
      Marzenie, dopisz ją proszę do listy, zapisała się jako jedna z pierwszych.
      ♦ Tasted

      Usuń
  19. Ja bym chciała do Ogników. A jak nie do Ogników to wcale i foch xD
    ~Meeteoryt c:

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli można , to chciałabym dołączyć do "Tosty" :P


    Mój nick : Maarciaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam, ale nie mam powodu, żeby zakazać.
      Tosty mają komplet.
      ♦ Tasted

      Usuń
  21. no taa, było już ale Agata wszystko zpier** mam Focha na nią -,- xDDD
    trzymam kciuk za Ogników xD

    ~Sabukalolz

    OdpowiedzUsuń
  22. Mogę dołączyć do Feniksów?
    -Kisielekkk

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest miejsce w jakimkolwiek zastępstwie? Chciałabym dołączyć ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdzie się do ciebie wolne miejsce :)
      Napisz mi na poczcie zgłoszenie do harcerzy.
      Czyli ja serrowaa chce należeć do harcerzy na szamanplemiennyznajoma@gmail.com

      To jakiś przydział do ciebie znajdę ;)

      Usuń
    2. Zwolnilo sie miejsce w Swistakach :)
      Moje byłe miejsce.

      Usuń
    3. Ja teraz kogoś spróbuje wepchnąć do innych drużyn, które mają duży niedobór harcerzy XD

      Usuń
    4. To niech Ad nie pisze bo chce zostac w Swistakach D: A jak nie to... Nie wiem co D:

      Usuń
  24. Ja chciałbym się przypisać do świstaków jak można a jak nie to do ogników plis.

    PS.mój e mail:Ssjsebcio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz na mail drużynowego Świstaków (jest podany koło nicku i loga)

      Usuń
  25. Chciałabym być drużynową ._.
    Bo tosty sie rozpadły ._.
    Sorra ( Sukisorra _

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się dzisiaj dostałem się do Myszoskoczków.
    Bardzo sie ciesze, że mam zaszczyt być w zespole
    Mam nadzieje, że kiedyś zostane Druhem XD.
    Myśle, że uda mi się być miłą myszką dla myszoskoczków i reszty plemienia

    Polishmice

    OdpowiedzUsuń
  27. Liczę na to że Marzenie,pozwolisz mi stworzyć grupę harcerzy o nazwie ,,Złote Orły"
    Ciekawe czy uda mi się zrobić logo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenia piszemy na pocztę marzenie@opoczta.pl

      Usuń