10 marca 2014

Eko mice

,, A więc tak ok 15.10 zaczęłam. Myszki oczywiście pisały, a lua nie działało. Wtedy zaczęłam się wkurzać. Następnie tak zawaliłam sprawę,  że po prostu no zapomniałam o Top Eko, ale wcisłam je po budowaniu drzew. Ogólnie wkurzyłam się i przeniosłam się na ultility... i wróciłam do chatki. Tak. Zawaliłam. Ogólnie w listopadzie był lepszy.... tak se myślę że to była ostatnia edycja
--  Eko Mice :') Chciałam coś przekazać myszkom, no , ale nic. Nie udało się. Jak zwykle w kategorii ,, Piękna myszka" nikt nie połapał się, że tak jak rok temu trzeba było ubrać się na ,,nooba". A szkoda. Królem i Królowa została Tasted i Horanitin, 2 miejsce zajmują Kiniai i Macieka, a dalej to nie pamiętam XD Eko nie udało się tak jak chciałam, ale coś było śmiesznie. Mam nadzieję, że się podobało c:

PS: ZEPSULIŚCIE MI DZIEŃ! * Tost i Dawid bawili sie lua :) ktoś przełączał mapki po st i wg :) nie moja wina taq?"
Sukisorra

Informacja od Marzenie:
Wyniki konkursu na kartkę na dzień kobiet będą we wcześniejszym poście.

7 komentarzy:

  1. Eko Mice było fajne :) Szkoda, że ktoś mapki przełączał bo nei dało się st zdobyć w mapce ;-;.

    OdpowiedzUsuń
  2. No żesz. Sprawdzajcie proszę błędy w postach, bo razi niesłychanie, a i czyta się nieprzyjemnie.

    Top Eko, ale wcisłam je - wcisnęłam. Huh.
    coś przekazać myszką, - myszkom. Myszką to można jeździć po biurku.
    , 2 miejsce zajmója - ŻE WAT. ZAJMÓJĄZAJMÓJĄZAJMÓJĄZAJMÓJĄZAJMÓJĄZAJMÓJĄZAJMÓJĄZAJMÓJĄ WTF
    .
    .
    .
    Zajmują.

    _
    Pes, Dawdi, Suchar, dostaniecie po dupie za karę

    Saj, czekam na hejty ze strony innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na telefonie to pisałam a mi tak autokorekta zmienia...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Dbajcie o słownictwo. Jak piszesz to łatwiej znaleźć inne słowo :P

      Saj piszesz tak jakby było nie wiadomo ile błędów- pisz jakie są błędy, a nie taki spam.

      Zacznę rozdawać minusowe punkty za psucie przez lua ;/

      Usuń
    4. Saimite, błędy są dwa, nie rzucały się tak w oczy jak to piszesz. Naucz się krytykować w normalny sposób. Bo jak na razie krytyka ci nie wychodzi.

      Usuń
  3. Na początku miło się zapowiadało, a potem to nwm, bo musiałam niestety iść. Szkoda, że to się tak skończyło :C

    OdpowiedzUsuń