5 marca 2014

Wódz i coś tam

Znowu was poczęstuję kilkoma zdjęciami. Trochę ich mniej niż poprzednio, bo to z kilku dni, a nie całego miesiąca.

Arystokrata prowadzi. Jak widać potrącił jedną myszkę, na którą wyzywa. Dość zabawnie to wyglądało, dlatego postanowiłam uwiecznić. Victorynka potem już nie wyglądała tak samo, ale nie martwcie się, przeżyła :)

Adamgalla ustawił swoją chatkę zasłaniając moją ulubioną chatkę (nigdy nie pamiętam do niej kodu). Wtedy mu się strasznie nudziło i ubrał się jak dziewczyna, albo chłopak przypominający dziewczynę. Ktoś uznał, że przebrał się za Saniiaa.

Jakoś tak się zdarzyło, że było nas dużo w chatce. Nie pamiętam co to było, ale Liberrate postanowiła to wykorzystać. Włączyła football. Gra była ciekawa i pełna emocji, nie zawsze pozytywnych.

Na prośbę pewnej osoby weszłam do chatki. Widziałam, że myszki ustawiają się przy stolikach, więc ustawiłam mapkę Znajomej. Widać, że od razu wszystkie stoliki zostały zajęte. Niektóre myszki tańczyły, nie było muzyki, po prostu sobie gadaliśmy.

Jak kogoś wskrzeszałam akurat sobie kupował futerko. Tak się złożyło. Uwieczniłam to, bo to zabawne zdjęcie. Wygląda jakbyśmy gdzieś podróżowali razem i znaleźli jakiś skarb. A chmura była pojazdem XD

Adamgalla zapraszał myszki do chatki na giga vanille. To była moja pierwsza przygoda z tą minigrą. Dość dziwnie się czułam widząc znajome mapki tak bardzo powiększone. Szkoda, że tak bardzo lagowały, bo to psuło zabawę.

Bug o którym pisała już Sijaka w gazetce. Pojawienie się drugiej pułapki w tym samym miejscu. Dobrze, że nikogo tam nie było, bo by się zdenerwował.

Szaman nie radził sobie z budowaniem. Weszłam na ten sam room co Adamgalla (w tym miejscu się pochwalę, że udało mi się zdobyć tam st). Czekaliśmy aż szaman coś wyczaruje, coś co by się nadawało do przeprawy. Tak tańczyliśmy, że aż zbugowaliśmy most i większość poginęła.

Wcześniej zapomniałam, ale teraz dodam. Fiszka zrobiła gif do konkursu ślady na śniegu. Dość fajnie to wygląda, jedyny minus to taki, że ślady znikają. Ale gif sam w sobie jest fajny :)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję Marzenie :) super gif Fiszka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluje :) I szkoda że mnie nie byłoo ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba byś musiała za mną łazić jak cień XD. Jak widzisz na tych zdjęciach nie zawsze są szamani.

      Usuń
  3. Po tym jak mnie przejechano nie mogłam chodzić parę dni. :(
    ~ Victorynka

    OdpowiedzUsuń
  4. Tfe tam, ni ma Saja, ni ma fotogeniczności u allów.
    Sry XD

    Saj

    OdpowiedzUsuń
  5. tak a wy jak zwykle wszystko od epikasty sciagacie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a teraz oczywiscie napiszecie ze kazdy na swoim blogu moze miec cos takiego mhm!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamknij ryja bo ci pierdzi śmierdzi nęci muchy :--)))
      Bo każdy może. W ogóle takie rzeczy mają osoby z blogami np. komiksowymi, więc się ogarnij. Niech zgadnę, Epikasta? :-)
      Jeżeli tak to idź się wypchaj z ty swoim zasranym plagiatowcem zwanym blogiem. W dupie mam twoje fochy pozdrawiam oschle :-)

      Usuń
    2. warto dawać link jeśli komentujesz jako anonimek i nie masz swojego lub bloga o którego ci chodzi w profilu :P

      Nie pełzam po innym blogach. Jednak wpisałam nick w google i znalazłam, potem zaczęłam przeglądać bloga i nadal nie wiem o jaki ci post chodzi..

      Możesz dać link? Chce zobaczyć w ogóle skąd wzięło się takie oskarżenie pod postem, który opisuje tylko wydarzenia, który miał wódz. Ma takie same? Bo jeśli chodzi o takie opisy to raczej norma- jednak wole zobaczyć link z takim postem- skąd wziął się pomysł na plagiat

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Tutaj nie ma nic splagiatowane. Robię tak od roku, więc to raczej mnie plagiatują :)

      Usuń
  6. AHAHA Adaś (adamgalla) ubrany jak dziewczyna :DD

    OdpowiedzUsuń