1 marca 2014

Tłusty czwartek

Tłusty czwartek już dawno, ale stwierdziłam, że najlepiej dać o tym info później. Czyli co się działo i jak się skończyło. Nie będę komentować prac, po prostu je wymienię.
Colalps

Thesaszalps
Weroniczkab
Spryciareczk
Majonezh
Lovessxdd
Litkusia
Lamokotopies (Typ Trawiasty)
Jebaniutka
Horaniotin
Bazylo
Akwize

Zwycięzcą zostaje Skajka. Chyba nie muszę pisać dlaczego to ją wybrałam :)
Skajka
Skajka



Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie i zapraszam do brania udziału w kolejnych konkursach.

A teraz informacja ode mnie. Widziałam te komentarze pod poprzednim postem, wszystkie dotyczące Adama usunęłam. Prosiłabym, by nie obrażać Adamgalle w komentarzach. Wasze fałszywe oskarżenia możecie sobie darować. Bez screenu nie ma dowodu, a tak "kopiować" potrafię i ja. 

9 komentarzy:

  1. Gratuluję Skajce. Śliczna, pomysłowa praca!
    PS.: Marzenie już Cię narysowałam, na forum na moim wątku jest rysunek XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy wychodzi "Marzyciel"? Przecież zawsze pod koniec miesiąca, a dziś już marzec, a dalej go nie ma. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Aniu ^^

    Skajka

    OdpowiedzUsuń
  4. A ile punktów jest za ten konkurs? odpowie mi ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 punkty za udział w konkursie i 6 za wygraną. Wszystko masz opisane w punktacji. Łatwo trafić.

      Usuń
  5. dlaczego usuneliscie dzisiejszego marzyciela? wczesniej jeszcze był

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwonaaa - były pewne komplikacje :/
    Anonimie - przcież jest ._.

    OdpowiedzUsuń
  7. JA NIE MOGE ŻAL ZNOWU MOJEGO NIE MA -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet chyba nie dostałam. Następnym razem się popytaj czy doszło.

      Usuń