6 marca 2014

Strój do tytułu

Z góry chcę powiedzieć, że pewnie jedną pracę przegapiłam. Wtedy jak to odbierałam, źle zinterpretowałam konkurs. Więc przepraszam te osobę za to, że nie ma jej pracy.

A oto stroje:
Weroniczkab - Tropiciel
Egzysx - Tropiciel
Thesaszalps - Kapitan
Spryciareczk - Tropiciel
Skajka - żeglarz
Saniiaa - Tropiciel
Litkusia - prażony kasztanek
Lamokotopies(Typ) - Żniwiarz
Fiszka - Tropiciel
Blaaiiiir - Piracka myszka
Akwize-Tropiciel


Zapraszam do głosowania.

Ps. Dzień Eko mice jest przełożony na jutro czyli 7.03 o 15:00. Organizatorka może się trochę spóźnić. Serdecznie zapraszam :)

12 komentarzy:

  1. PIERWSZY! Litkusi dobrze wyszło .3.
    Eko o 15? Spóźnie się, i nie zrobie kodu! (lepiej zrobić swój xd) ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 15 do 18 :) ja chyba normalnie bd biegła do tego domu;-;

      Usuń
  2. Zaś zapomniałam zrobić tego looku i zgubiłam kartke z tekstem na Eko ;--; em co tam... Gratuluję osobie która wygra i serio postaram się być na 15 bo jednak kończę o 12.30 , ale nwm ile bd z kol. Siedziała...
    - Szu

    OdpowiedzUsuń
  3. Su sorry nie będzie mnie na EKO ,--, Mam szlaban na kompa i nie wiem gdzie on jest a jt mój tata będzie w domu ;/
    Życzę wszystkim powodzenia w tym konkursie.
    °Aniuschan z komórki°

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww. nie doszło moje >.< Jeszcze raz wyśle
    Matanka

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby każdy miał szansę i dziękuje za przyjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przegapiłaś moją ale nic się nie stało ;)
    Lessixd

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie jest tropiciel xD to detektyw zapomniałam wpisać w mailu żeby tak to podpisało.Ale spoko :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fiszka wygląda fajnie :p

    ~Gigisiek

    OdpowiedzUsuń
  9. głosuje na theszaszelsp bardzo ladnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  10. Sania najlepiej :3
    /Horaniotin

    OdpowiedzUsuń