12 marca 2014

W marcu jak w garncu

Mam wrażenie, że jakaś praca mi przepadła. Jeśli tak to niech mi podeśle jeszcze raz (dodam do tego posta). A oto prace, które mam.

Lamokotopies z Typu Trawiastego. Garnek jest a w nim zupa. Trochę nie o to chodziło, ale każdy ma inną inwencję twórczą, w którą ja nie wnikam XD

Olianioll. Ten garnek początkowo skojarzył mi się z wanną. Myszka kąpiąca się na trawie. Gdy jednak się przyjrzałam zobaczyłam, że to garnek XD

Weroniczkab. Tu już garnek jest bardziej wiosenny. I mniej więcej trafia w to zdanie. Jesteśmy coraz bliżej :)


 Zwycięża Wikociak.
W sumie jej garnek przypomina kocioł czarownicy, ale tymi symbolami trafiła w powiedzenie zawarte w temacie. Bo nigdy nie wiadomo jak będzie w marcu. Raz jest ciepło, raz zimno. :)

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :D 

7 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciężczyni. Piękna praca:)
    Podoba mi się też Oli :)
    Szkoda , że nie wzięłam udziału ; c

    Gratki x2

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że będą lepsze pomysły ;_; Sama miałam pomysł dosyć ciekawy, a i wykonanie nieźle by na pewno mi wyszło, no ale... Dópa. Nie chciało mi się.
    Zawaliłam. Po całości. IDĘ ROBIĆ KONKURSY KURKA!

    Saj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobieraj słowa tak by nikogo nie obrażać, bo zacznę usuwać twoje komentarze "krytyki"

      Usuń
  3. O dzięki :P Inne prace też ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję - słodkaśny rysunek *^*
    Reszta też ładna :)

    OdpowiedzUsuń