29 marca 2014

Karnawał 2014

Zdjęcia z forum LINK

Tak jak możecie przeczytać. Dodatkowe przedmioty można po prostu
kupić w sklepie za serki lub truskawki. Wybór należy do was. Ale, ale nie było by zabawy gdyby nie pojawiła się specjalna mapka (zdjęcie od Sijaki). Na czym ta mapka polega? Siedzimy sobie w powozie, a szaman musi szybko zbudować nam drogę do sera. Jeśli mu się uda i myszki dotrą do sera zdobywają tytuł Carnaval 2014. Oprócz tego można zdobyć specjalne odznaki, które pojawią się w naszym profilu. Tak więc powodzenia i miłej zabawy :)

Wiadomość z forum LINK
Jeśli jesteś szamanem i zdobędziesz ser otrzymujesz tytuł «Carnaval 2014»
Jeśli jesteś myszką i zdobędziesz ser pierwszy raz otrzymujesz tytuł ^
Jeśli jesteś myszką i zdobędziesz ser drugi raz odblokowujesz w profilu znaczek:
Jeśli jesteś myszką i zdobędziesz ser 10 razy odblokowujesz w profilu znaczek:
Jeśli jesteś myszką i zdobędziesz ser 20 razy zdobywasz tytuł «Churros», jeśli zdobędziesz ser 30 razy dostaniesz tytuł «Partygoer»
(Jeśli jesteś szamanem i uratujesz wszystkie myszki też dostaniesz tytuł lub odznakę)

Ps. Wyniki mapki pojawią się jutro :)

8 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Ten event nie jest za fajny ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam jescze na nim ,ale może być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogółem event mi się nie podoba , tak jak większości. Mapa eventowa to hard! Shaman musi zbudować drogę (dość długą) i uważać. Głownie na mapie albo parę myszek wejdzie i reszta zginie lub każda zginie. Tytuł Carnaval 2014 zdobyłam będąc shamanem. Byłam na 10 shamanów tą jedyną co umiała. Ogólem jestem na nie :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywy:
    - dodali fajną rzecz na głowę pasującą do mojego plemienia
    - świetne tamburyno i na dodatek tanie!
    - Jak zwykle możemy podziwiać piękno fun artów. Piękna mapka karnawałowa, tapeta też. Uwielbiam jej prace :D
    - dali do wyprzedaży diament na ogon - mina Sijaki bezcenna XD
    Negatywy:
    - za trudna mapa dla nowomyszek i nie tylko dla nowomyszek. Ciężko budować przy takich bugach
    - buuuugi, laaaagi
    - rzeczy trzeba kupić, a nie zdobyć, co już zniechęca na starcie
    - chcą mi zaśmiecić profil jakimiś znaczkami! Skandal. Obym żadnego nie zdobyła!

    No to tyle. Moja ocena eventu XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + nie wiem czy tylko mi, ale po evencie chat mi się zacina

      Usuń
  5. Jak mogę się dostać do plemienia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ehh...Bardzo chcę mieć title <> I te rzeczy na profilu, ale każdy sham, który "pomagał" na mapie, był...Nie zbyt ogarnięty -.- Ale mam nadzieję, że w końcu znajdę takiego shama, żebym zdobyła te rzeczy ^-^ c:

    OdpowiedzUsuń