4 marca 2014

Ranking punktów na luty

Ranking dostał osobnego posta, przy okazji dodaje etykietę ranking punktacji ;)
Kto chce zarobić punkty, to daje po jednym za znalezienie jednego  postu z wynikami rankingu- nieaktualne; Skajka już mi przesłała.
Przy okazji konkurs -to niżej



Jeszcze wykreślam osoby-więc sprawdź czy nie jesteś na liście

WYNIKI:

I Skajka z 59 punktami zdobytych w lutym
II Litkusia 53 punktami zdobytych w lutym
III Sharusia 43 punktami zdobytych w lutym

Dziewczyny dostają przy okazji punkty za miejsce na podium ;)

RANGI ZDOBYWAJĄ:
Litkusia- Obrońca marzycieli
Sharusia- Obrońca marzycieli
Weroniczkab- Obrońca marzycieli
Dziewczyny wyróżnię w tabeli punktacji :)



Aniuschan
Konkurs!
Na logo, jakiś znak, napis lub rysunek na ranking punktacji!
Potrzebuje czegoś do podkreślenia rankingu punktów ;)
Czego oczekuje?
-Jakieś ciekawej obróbki :)
-Napis może być: Wyniki punktacji czy coś podobnego.
-Mogę przyjąć do podkreślenia wiele prac albo nic- też tylko jedną.
-Czas oddawania do końca miesiąca
-Wyniki przy następnym poście z rankingiem puntacji
-WYSYŁAĆ na: marzenie@opoczta.pl
-Punkty do przyznania od 4 wzwyż (uwaga jeśli praca byle jaka mogę ją zdyskwalifikować na brak punktów ;/)-takie coś mieliśmy przy robieniu tła na bloga...więc tylko informuję ;-;
-REGULAMIN KONKURSÓW


Przy okazji robię porządki w tabeli punktacji, sprawdzałam czy osoba należy do plemienia albo jak dawno temu uzyskała punkty. Jeśli jesteś w plemieniu, nie chce stracić punktów napisz to w komentarzu. Czekam do dnia kobiet potem zacznę wykreślać  usuwać.

Osoby do wykreślenia to:
Antonuwka, Ellliiissee, Coolwikunia, Dddaanniiel, Djaniol, Dzulja, Fotomodelka, Grozba, Ipingwinelti, Jebaniutka, Jessiepl, Julitaw, Kariht, Lesssxd, Loveus, Mamusiax, Martysiaaa, Mashida, Miniaqqa, Myszkaaplle, Myrshka, Niciia, Ozdobiona, Qiutika, Rekwizyt, Saberka, Seerkowaa, Smocia, Stasey, Uchata, Toleczkapunk, Wakawakaole

6 komentarzy:

  1. ja nie wiem jak przesłać albo poprostu ustawie jako ava a jak ktos startuje to z nim wyśle i powiem z kim wysłałam
    konmixksa

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę nie chcę zostać wykreślona/usunięta. Mój login Lessixd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli nie jestem w plemieniu, to mam byc usunieta? ;c
    ~Dzulja

    PS. Nie chcę być wykreślana/usunięta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te punkty dotyczą osób z plemienia, więc jak nie należysz do plemienia to będziesz wykreślona.

      Usuń
    2. Znajoma, proszę nie wykreślaj mnie. Nie było mnie prez jakiś czas, ponieważ zepsuł mi się laptop, ale już jestem i będę aktywna OBIECUJĘ !!! Mój nick to Martysiaaa

      Usuń
    3. W porządku. Potem sprawdzę wszystkich- ale jak będzie mi się chciało xD

      Usuń