17 marca 2014

Wolny czas :)

Wyniki są późno, jutro pojawią się wyniki na ostatnie dni zimy.

Ciężko mi było wybrać zwycięzce, ale jakoś sobie poradziłam :). Będą wyróżnienia. Uprzedzam, że zbieranie serków nie traktuje jako czas wolny, więc te prace na wstępie odpadły jako do wygranej. Każdy kto wziął udział w konkursie otrzymuje 4 pkt :), wyróżnienia 5 pkt, a zwycięzca 6 (Ta punktacja dotyczy osób z plemienia).
Prac jest sporo, opisy na ogół są na zdjęciach, połapiecie się :D

Osoby zbierające serki w wolnym czasie (ja traktuje to jako praca XD)
Spryciareczk
Skajka
Lamokotopies (Typ Trawiasty)

Osoby spędzające czas inaczej trochę. Te osoby jak i te wyżej otrzymują 4 pkt (dotyczy osób z plemienia)
Weroniczkab
Litkusia
Lessixd
Kiniai
Akwize
Prace wyróżnione:
Wysportowany (Typ Trawiasty)
Saniiaa
Zwycięzca. Spodobało mi się wykonanie :)
Minorieeee
Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :)

6 komentarzy:

  1. Dziękuje za wyróżnienie, to dla mnie największy sukces, w braniu udziału w konkursach. Gratuluje wszystkim :3

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, każda praca ma coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysportowany, a kiedy zbierasz drewno na opał?
    Najlepsza praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. O drewnie pomyślałem wcześniej i sobie uszykowałem. Lubie sobie spać, a szczególnie jak jest cieplutko :3
    Wysportowany

    OdpowiedzUsuń