13 marca 2014

Ogólne info i wyniki ankiety

1. Mam zamiar zrobić konkurs na rangę. Jeśli ktoś ma tak trudny pomysł na konkurs, gdzie coś będzie więcej niż zazwyczaj to niech wysyła mi na pocztę: szamanplemiennyznajoma@gmail.com -z góry odrzucam standardowe pomysły typu artystyczne zdjęcia, mapy, rysunki, wierszyki- chyba że coś będzie innego z tym związanego. Mam już jeden pomysł- ale jest trudny i zależny od innych.
2. Przyjmujemy screeny nie tylko od marzycieli jeśli ktoś źle zachowywał na pokoju. Czyli nie przestrzegał regulaminu.
3.Sprawdziłam kalendarz w tym miesiącu urodziny konta obchodzą: Sukisorra (17 marca), Kemishiii (20marca), Mesmera i Omoroz (28 marca) Tradycyjnie możecie dosłać kartkę okolicznościową na moją pocztę (mail wyżej), a opublikuje życzenia-daty spisane z tego linku
4. Zbierać punkty można nie tylko za konkursy o to lista
5. Aktywność na forum tfm (dział marzyciele) jest nagradzana o ile ktoś będzie liczył to- na razie robi to Skajka za co dziękuję :)
6. Wszystkim szamanom wielkie: DZIĘKUJE za to, że wspierają. Dziękuję też aktywnym z naszego plemienia, dzięki wam jest tyle konkursów.
7. Tworzę nową funkcję- czyli Luatorek (dodane -ek aby nikt się nie przyczepił). Luatorki będą mieć zadanie tworzyć lua na moje zamówienie lub osoby co organizuje jakiś dzień (zapowiedziany na blogu). Osoby te powinny: potrafić robić dobrze lua tfm, nie spamować lua tfm. Zgłoszenia na mój mail- podany wyżej- w zgłoszeniu przykładowe lua. Za każde zamówienie daję punkty w zależności od trudności- nie wysyłać wadliwych.
8. A teraz wyniki:
1 miejsce Blair do tytułu piracka myszka
2 miejsce Litkusia do prażony kasztanek

Dla podkreślenia: można było wybrać sobie tytuł do którego dobierało się strój, a tropiciel to był przykład.

10 komentarzy:

  1. Omg, nie sądziłam że wogóle zajmę jakieś miejsce :O Ślicznie Dziękuje i gratuluje Blair :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajoma... Jak byś mogła to dopisz Blaaiiir do mnie i Mesmery XD gratuluję :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienię jak wpiszę mi się na kalendarz marzycieli lub ty ją wpiszesz xD

      Usuń
    2. Aa... Jaki kalendarz? XD

      Usuń
  3. Na tej ankiecie było napisane Ezysx ....

    Ogółem Gratulację !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literówki się zdarzają, a ankiety nie można później poprawić :(

      Usuń
    2. Przepraszam. Pisałam na szybko, musiałam połknąć literkę :)

      Usuń
  4. Gratuluję i fajnie też, że informacje ogólne wróciły xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ktoś się cieszy, że wróciły xD

      Usuń