11 marca 2014

Klony na edytorze PTT

Nie jestem pewna czy nadal działa
Na edytorze map, admini dodali nową funkcje klony-dawno temu pisałam post xD
To jest aby przetestować jak grunt działa na dużą liczbę osób- przydatne do mechanicznych map i innych rzeczy.
Klony robią wszystko co ty
Niektórzy wykorzystują to do zabawy ;)
Jak funkcje uruchomić?
Włączasz edytor map, budujesz tam co chcesz i testujesz ;)
W czasie testowania mapy naciskasz literę "M"
Podobno możesz mieć do 50 klonów ;)

 Dodatkowa funkcja, którą odkryłam bawiąc się na edytorze.

Testujesz mapę i wskazujesz kursorem myszy (patrz na portal, screen, tam jest mój kursor).Wystarczy,że będziesz pokazywać kursorem dowolną część mapy (nie musi być w zasięgu szamana) to myszy będą tam się tworzyć.  Pamiętaj żaden klon nie ginie.
Masz ciekawy screen? Podziel się w komentarzu ;)

Pobaw się
      Testuj
         Twórz ;)

6 komentarzy:

  1. ATAKUJĄ KLONY BĘDĄ NAS MILIONY DZISIAJ POLSKA I EUROPA JUTRO CAŁY GLOB
    ATAKUJĄ KLONY BĘDĄ NAS MILIONY DZISIAJ POLSKA I EUROPA JUTRO CAŁY GLOB
    ATAKUJĄ KLONY BĘDĄ NAS MILIONY DZISIAJ POLSKA I EUROPA JUTRO CAŁY GLOB


    Saj

    OdpowiedzUsuń
  2. Ei no. Też chciałem zrobić o tym poszta.
    Kradziej pónkuff.
    Klony nie działają na defilante.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy wprowadzili, czekałam aż ktoś o tym zrobi. Tygodnie mijały i nic nie dostałam, więc... jest ode mnie

      Usuń
  3. Ale ciekawe ^^ Przyda mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widać ich .-.

    OdpowiedzUsuń