25 marca 2015

1 dzień wiosny

Od Wojzaml
ok mam już co opisać po tym wydarzeniu xD :
Nom.. na początku zbieraliśmy się do plemienia i było około 8 czy 10 osób. w końcu zaczęliśmy topić marzannę i densować (ale troszkę :D) chwilę później przyszła Aniushan żeby sprawdzić jak nam idzie i skończyliśmy ponieważ było mało osób D:.
jednak godzinę pózniej zrobiłem 2 część czyli module #pursuit. w końcu z drugą częścia było około 16 osób. Bardzo dziękuje wam za przybycie. teraz powiem kto był :P
Pancerniki, Klipus, Wizice,Aniushan, Annaapl, Saimte Shishapl, Greyfluff, Majcioch, Airpl, Victorynka, Lessixd, Desherinka, Weroniczkab, Elitarymouse
 
Od Wojzaml

9 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad ostatnią osobą...
    ~ ja, krytyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ona to nie inne plemie?

      Usuń
    2. Nie no, myślałam, że nie można zapraszać do chatki osób z czarnej listy. Tyle w temacie.

      Usuń
    3. Tia, chyba osobom to wytłuszczę na czarno, że nie mają zapraszać. Są na czarnej liście? Tak- to niech nie wchodzą.

      Usuń
  2. Brawo Wojzaml za organizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo :P
    -Wojzaml

    OdpowiedzUsuń
  4. Załapałam się na końcówkę ale i tak było ekstra :3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety miałem problemy z netem wtedy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam ale na sam koniec XD ^^ chociaż byłam.

    OdpowiedzUsuń