6 marca 2015

Krzyżówka

Odpowiedzi można znaleźć na blogu plemiennym. Za wzięcie udziału pewnie będą punkty, tak samo jak i za wygraną. To już moja trzecia krzyżówka tego typu. Nagrodą dodatkową jest rysunek wykonany przez moją osobę. Zależy ile osób weźmie udział. Mogę narysować nawet kilka osób.
Hasło to kompletny wymysł, więc się nie sugerujcie logiką. Przyjmuję krzyżówki tylko ze wszystkimi poprawnymi odpowiedziami, choć próba rozwiązania także będzie nagrodzona.
Przykładowa moja praca:

A oto krzyżówka:


1. Imprezował w wannie
2. Sojusznik, który organizował specjalny dzień w Plemieniu Marzyciele
3. Została złożona w ofierze bogu słońca
4. Konkurs sojuszniczy ze specjalną mapką robioną przez Ouake
5. Znajoma wręcz uwielbia..
6. Przeprowadziła pokaz mody z opisem strojów
7. Zbudował dla Znajomej chatkę
8. Mysz, która miała imprezę z okazji zdobycia dzwonka na szyję
9. Odgrywał Romeo 
10. Jeden z bohaterów opowiadania Znajomej
11. Mysz grająca z runą w szachy
Rozwiązaną krzyżówkę przesyłać na pocztę natchnienie@vp.pl
Pozostaje życzyć wam powodzenia.
Zapomniałam napisać do kiedy ... Czas do  20.03.2015

Osoby, które wysłały rozwiązanie:
- Fiszka
- Mesmera
- Znajoma

13 komentarzy:

  1. Odpowiedź na 5. to P-A-N-C-E ale cii

    OdpowiedzUsuń
  2. Natchnienie! :o

    Ok. Może dam radę XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Natchnienie ta krzyżówka miała być pół roku temu xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Natchnienie to Ty żyjesz?

    Jestem mistrzynią krzyżówek więc rozwiążę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyje. Trzeba było się pokazać w końcu :)
      To czekam na zgłoszenie.

      Usuń
    2. Trudna ta krzyżówka XD Ja imprezowałam w wannie bardzo często ale nie pasuję tam XD

      Usuń
    3. Jest to na blogu plemiennym. Do tego był specjalna historyjka obrazkowa.

      Usuń
  5. Ciekawa krzyżówka.
    Chyba znam odpowiedź do 2 pytania :)

    OdpowiedzUsuń