3 marca 2015

Tower XV

 Od Tasted(a):
 Okej, jedziemy dalej z tym koksem XD
Z pewnych niewyjaśnionych powodów udało mi się spóźnić na spotkanie własnego klubu. Przyszedłem 15 minut po planowym starcie, a na miejscu okazało się, że w chatce czeka spora gromada myszek. Minutę potem wszyscy wskakiwali na czaszki, ale nikt się tym nie przejmował ~ to tylko gra :)

Tower trwał standardowo godzinkę, mimo że sie spóźniłem.
Punkty zdobyli Aniuschan [zgubiłem screen D:], Victorynka i Azizhamood, jednak mam wrażenie jakbym kogoś zgubił. O reklamacje proszę w komentarzach XD


Więc, z okazji napadu dużej ilości wolnego czasu, Wojnalik postanowiła stworzyć mapę. Efekty są na tyle zadowalające, że postanowiłem dać jej pare punktów i dodać mapę do obiegu minigry. Za mapę Wojnalik dostała 3 punkty, więc widzicie, że warto. [szkoda że ja nie dostaje za to punktów.]
Nowa mapa: Valentines.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz