29 marca 2015

Tower XVI, XVII i XVIII

Od  Tasteda:
Uwaga, kolejna wtopa. ._.
4 marca był tower. Był. Tylko że tego dnia wrzuciłem też pewien film z towera. Tak bardzo skupiłem się na filmie, że nie mam ani punktów, ani screenów. Poszkodowamyszy proszę w komentarzach. ._.
____________________________
18 marca tower był. W pewnym sensie. Cały sęk w tym, że musiałem pójść na kilka chwil z gry, co niefortunnie zmieniło się w pół godziny. Z tego co wynika z biednych screenów Aniuschan, którą poprosiłem o przejęcie 'pałeczki', na towerze było mało myszek, ale tylko tyle mogę wydedukować.
Punkt dostają: Nakcia, Aniuschan, Victorynka, i Omoroz.
_______________________________
O tym towerze myszkom wiadomo najwięcej. Słoneczy dwudziestypiąty marca. Co robią marzycielskie myszki tak pięknego dnia? Idą na dwór. I tylko garstka przychodzi na towera, ale nie mam im tego za złe. Akurat złożyło się że odwiedziła nas grupka myszek z Mysiej Norkii, i wspólnie spędziliśmy czas, wskakując i wchodząc w sprężyny i czaszki :')
Punkty jednak dostają tylko Aniuschan i Wizice.
OD TASTEDa

6 komentarzy:

  1. A kiedy będą wyniki konkursu "Oskar dla myszy" ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się do pytania Anonimowego. Widzę że tower poszedł nieźle :). Ty to umiesz sobie poradzić Tost!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znajoma, dwa razy napisałaś że odemnie, drugi raz capsem xd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo potrafili pomylić autora tekstu, chcę tego uniknąć xD

      Usuń
  4. Dziękujemy za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń