15 marca 2015

Mulodrome z nagrodami ;)

Od Su:
Dnia 14 marca 2015r. jak to mam w tradycji zamęczałam Znajomą pracami na punkty Wpadła ona na pomysł bym zrobiła module na punkty z korzyścią dla otoczenia. Jednak Znajoma uciekła i zostało to przeniesione na dzień następny. Około 19 napisałam do Znajomej by to zacząć no i zrobiłam mulodrome gdyż iż module nie działa. W pierwszej rundzie wzięli udział : Kailef, Pancerniki, Znajoma, Wojzaml, Sukisorra, Klipus, Bogiwis i ktoś na C. Wygrał Pancerniki <oczywiście wiedziałam że wygra, phi>. W drugiej grze grali : Lekkoduch, Fiszka, Kailef, Bogiwis, Wojzaml, jakiś Kociak, ktoś na S i ktoś jeszcze. Przepraszam, ale jak się ruszacie trudno ogarnąć nicki. Za drugim razem wygrał Kailef . Każdy dostał punkt za udział, a główną nagrodą jest rysunek ode mnie.
 Sukisorra



Dodatek od Znajomej:
Jeden punkt za udział dostają: Kailef, Pancerniki, Wojzaml,Klipus, Bogiwis, Fiszka, Sukisorra
Lekkoduch, ja oraz inni byli jako uczestnicy dodatkowi ;)
Równy bieg
:)
Sukisorra dostaje 3 punkty za organizacje, jeśli zrobi nagrody dostanie dodatkowe punkty.

 Screeny dwa ode mnie xD




3 komentarze: