7 marca 2015

Opis dnia teleturnieju


Prowadząca początkowo: Weroniczkab
Prowadząca później: Desherinka
Godzina: ok. 18:30-20:30

Opis od Weroniczkab:
Wszystko zaczęło się, gdy weszłam o 18:30 do Transformice. Niestety byłam spóźniona pół godziny. Myszki zaproponowały mi, aby przesunąć teleturniej, ale ja nie przesunęłam. Były duże bugi, dlatego połowy myszek nie było, więc w chatce nie było teleturnieju tylko zorganizowaliśmy go na /chat marzyciele. Liczba myszek, jaka tam była, jest mi nieznana, ponieważ byłam pochłonięta zadaniem pytań i załatwianiem kogoś innego na moje miejsce po 1 h. Na początku punkty liczyła Fiszka, ale po upływie ok. 15 min. musiała wyjść, dlatego przeliczał punkty Kailef. Z trudem zadawałam wszystkim pytania i inni odpowiadali na nie z wielkim wysiłkiem. Raz pytania były dobrze, a raz źle. Pytania były z dwóch kategorii: życie realne i Transformice. Szkoda jednak, że nie było u nas Mrkapii'ego. Po 1 godzinie musiałam wyjść z gry, dlatego dowodzenie przejęła  Deshirenka (ona również była przez 1 godzinę). Teleturniej wygrał - Kailef z marzycieli. Drugie miejsce zajął Wojzaml, a trzecie Wojnalik. Moim zdaniem ten dzień się udał. Pokazał on, że mądrą myszką pierwszej serii był Kailef xD. Bardzo chciałabym do tych osób, co wygrały pogratulować im ich uporczywej pracy. Gratulacje. Dwóch pozostałych zwycięzców niech do mnie napisze na tfm (ja im powiem co i jak o nagrodzie). Dla tych co chcieli przyjść informacja: za to, że było tak wielkie zainteresowanie tym dniem, postanowiłam za miesiąc lub dwa, że będzie znowu teleturniej.

2 komentarze: