14 marca 2015

W lutym

Nie opublikowałam wcześniej, screeny cały czas czekały na ukazanie. Wpadłam kilka razy w lutym i porobiłam kilka zdjęć.

Sam początek lutego:
Odwiedziłam utility i zobaczyłam przepiękną mapę. Chciałam sprawdzić mapy na konkurs, ale jakoś nie chciałam zmieniać tej mapy. Towarzyszyły mi Fiszka i Aniuschan, potem co jakiś czas ktoś do nas zaglądał. 
Same zdjęcia jak widać, ale tutaj nie ma co opisywać :)

Tego samego dnia wpadłam na bootcamp. Oczywiście swoim zwyczajem nie przeszłam żadnej mapki.Towarzyszyłam Znajomej, a potem dołączyli się pozostali szamani plemienni. Z nimi bc wydaje się być zabawne :)


Te mapki zobaczyłam w chatce i po obejrzeniu namówili mnie na włączenie Deathmatch. Poafkowałam trochę, ale też zagrałam, by nie było.



Przy okazji zagrałam w śnieżki, choć trochę nam nie działały śnieżki.

Kolejne moje wejście:
Oglądałam mapki teatr. Byłam spóźniona z wynikami, a tak szczerze to nie wybrałam wtedy zwycięzcy. Mapki oglądało ze mną kilku marzycieli. Chciałam ich się poradzić, którą pracę wybrać. Niestety nikt uważnie nie patrzył, więc zostałam sama z tą decyzją.

Potem był Tower organizowany przez Tasteda. Na początku nie mogłam w ogóle się wdrapać do nory, ale po którymś powtórzeniu chatki w końcu mi się udało. Wiele osób towarzyszyło mi na dole XD


Na końcu trochę poafczyłam w chatce. Dołączyła do nas Liberrate już podczas trwania towera.



3 komentarze: