20 marca 2015

Info+ DM na punkty

1.Klipus wysłał zdjęcie zaćmienia słońca
Dziękuję :)


 2. Zdjęcie grupowe w chatce




3. Su urządzała trening:
"Podczas rysowania nagród uznałam iż nie narysuje ich dziś i wolę zrobić trening, więc to zrobiłam. Trwał on 10 min z powodu braku mouse ^^" W każdym razie.. mam nadzieję iż nie było nudno xD"



4.DM na punkty
Mam nadzieję, że zasady znane (brak camperów, brak sojuszy oprócz walk drużynowych, max 5 punktów itD)
 Dm trwał krótko od 18:11 do 18:31 (czy jakoś tak)
Punkty zdobyte:
Victorynka 5
Macieka 5
Pancerniki 5
Wojzaml 1
Wizice 1
Fiszka 1


Dziękuję za uwagę :)

11 komentarzy:

  1. Nawet bez konkursów jakoś łapię punkty :D Swoją drogą też mam zdjęcie słońca, więc zaraz wyślę *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że od razu nie wysłałeś xD

      Z tego co widziałam, Macieka zarabia punkty tylko dzięki dm xD

      Usuń
    2. Nie prawda, mam też kilka z forum :D
      Macieka

      Usuń
    3. Hah, prawidłowo :D

      Powinnam napisać głównie z dm xD

      Usuń
  2. Świetne zdjęcie Klipus! Gratuluję tym co byli na DM!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda tylko, że tak mało osób. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę dołączyć do plemienia? Nazywam się Vanesiontko :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mogę dojść do plemienia?
    nazywam się Tajemniczyx

    OdpowiedzUsuń
  6. Do powyższych komentarzy:
    Oczywiście, że możecie :)
    Napiszcie do myszek: Znajoma, Aniuschan, Pancerniki, Tasted, Fiszka czy Klipus ~ ktoś was doda (;

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo tego wszystkiego. Szkoda ,że ja nie byłam na żadnych z tych :C.

    OdpowiedzUsuń