17 marca 2015

Zadanie w ramach nagrody

Dawno nie typowałam, a mam wybrane już kilka osób. Teraz wytypowana mysz, zrobiła mnóstwo konkursów :))

Uwaga typuje tylko raz w roku daną mysz, ale jeśli osoba będzie mocno aktywna może później wytypować nową!

Zadanie dla nadwornych malarzy i nie tylko- Czyli może zrobić każdy
Narysuj Netwke (Netwka):
Forma dowolna, czy mysz, czy myszoczłowiek inne hybrydy (ale miłe i sympatyczne)
Pracę wysyłać na: szamanplemiennyznajoma@gmail.com
Za to są punkty
Przepraszam Omoroz, wytypowana przez nią osoba, będzie odłożona na dalszy plan *pamiętam twoje typowanie*

3 komentarze:

  1. Postaram się zrobić ale nie wiem czy będę mieć czas. Tymczasem gratulacje Netwko!

    OdpowiedzUsuń
  2. No może ja też zrobię ale muszę mieć czas :P
    -Wojzaml

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej nie narysuję, nie podoba mi się :/

    OdpowiedzUsuń