18 marca 2015

Projekt skarpety

Bardzo spodobał wam się pomysł projektu skarpety, bo dostałam sporo prac. Choć już z początku wybrałam zwycięzce, bo samo wykonanie mnie zauroczyło. Jednak nie tylko wykonanie się liczy, ale także pomysł. Dlatego zostanie nagrodzonych więcej osób ;)
Bialaszczala

Lessixd

Victorynka - dla Su

Weroniczkab

Wojzaml

Trzecie miejsce zajmuje:
Zuziaxa
Drugie miejsce zajmuje:
Greyfluff
Pierwsze miejsce zajmuje:
Gekonniapl

Wojnalik - na węża
Zwycięzców jest dwóch. W przypadku Wojnalik bardzo spodobał mi się pomysł. Pracę Gekonniapl wybrałam na samym początku, gdy tylko dostałam tę pracę. Jest świetnie wykonana, pokazanie skarpety z trzech stron i ukazanie całości projektu.
Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie ;D

7 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wszystkich uczestników i wygranych ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! Pierwsze miejsce :D tego się nie spodziewałam >.<

    >GekonniaPL<

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Su ogląda za dużo Banshee, to później mamy takie konkursy ;-; Gratuluję zwycięzcy, chociaż drugie miejsce mi się chyba bardziej podoba. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gatulacje zwycięzcom :). Heh fajna wyszła ta praca smoka w wykonaniu Bialaszczala.

    OdpowiedzUsuń