18 grudnia 2013

Choinka :)

Niestety mało osób przysłało swoje prace. Z czego jedną mam spoza plemienia. Możliwe, że był to trochę trudnawy konkurs.
2 nie spełniły wymagań, wyraźnie napisałam, że ma być rozciągana do góry, jednak postanowiłam je uznać. Na swój sposób są urocze :).
Spryciarczk, zrobił choinkę w stylu figury matematycznej. Chodzi się wewnątrz choinki. Trochę mała ta mapa i prosta, ale świąteczny nastrój pozostał :)

Kailefa choinka jest skromna, ale zgrabnie się prezentuje. Obok niej są prezenty, z czego jeden się przesuwa. Bardzo ciekawie dobrane tło :)

Vulcanoking zrobił mapę w górę jak to miało być. Mapka do przejścia. Można chodzić między gałązkami. Ciekawe wykorzystanie gruntów. Jest trochę ozdób, które dodają uroku choince. I oczywiście nie zabrakło prezentów :)

 Mesmera użyła programu do rysowania. Ma najwięcej ozdób ze wszystkich choinek. Nie wygląda na napchaną. Fajnie wykorzystała program, widać jakby choinka miała cienie. Biega się po niewidzialnych gruntach, więc trochę na oślep.

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :)

Dodatkowo dzisiaj doszła do mnie spóźniona kartka urodzinowa dla Joguurcika. Spełnienia marzeń :).

13 komentarzy:

  1. no zgadzam sie i ktos wie jak wrzucic zdjencie na forum

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladne mapki :D Mes sie postarala i jest slicznie!!! Omo

    OdpowiedzUsuń
  3. Żal, nie mogłem wziąć udziału bo mi neta odcięli D:

    ~Tasted T.T

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mi się podoba choinka Kailefa, ciekawe wykonanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też. Mesmery jest ładna, ale słabe wykorzystanie viprina, bo w edytorze można baardzo fajne rzeczy narysować. Znaczy, w drawing editorze c:

      Usuń
    2. Jak dla mnie dobrze wykonała. A ona nie ma talentu artystycznego :)

      Usuń
    3. Ale pocieszenie ;D No, jak dla mnie choinka Mesmery jest ładna... Ja nawet takiej bym nie zrobiła więc szacunek ;)

      Usuń
  5. Aha, jeszcze jestem w sprawie konkursów... Od jakiegoś czasu bardzo polubiłam mapy artystyczne, więc chętnie zobaczyłabym taki konkurs ^^"
    Nie wiem, mogłaby to być mapa ,, przy wigilijnym stole", nununu C: Tak bardzo brakuje mi wesołego viprina, że potrzebuję trochę rysowania.

    Saj ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No była przecież... choinka. Każda mapa która jest dawana w konkursie możę być potraktowana jako artystyczna.

      Usuń
  6. Dzięki za kartkę, urodziny mam w lutym, ale to nic :D Śliczna jest, dziękuję!
    *ostatnio miałam rocznicę konta, więc pewnie o to chodziło xD

    ~Jogu.

    OdpowiedzUsuń