21 grudnia 2013

Co w worku mysiego mikołaja?

Jesteście ciekawi co znajduje się w worku mysiego mikołaja? Kilka osób dało ciekawe pomysły, możecie zobaczyć, co mysi mikołaj dla nas szykuje :).
Ajacie nie do końca pokazała co w worku, ale worek jest. Trochę prezentów wypadło. W oknach widać dzieci. Świąteczny rysunek, szkoda, że ten worek nie jest otwarty.

Ailimegirlxd pokazała całe mnóstwo prezentów. Są książki, które co prawda nie pokazały się na tfm, ale kiedyś kto wie? XD. Fajny pomysł, ciekawe wykonanie. :)

Jellyiel użył lupy żeby podejrzeć do worka mikołaja. Mikołaj patrzy się z boku. Widać truskawki i serki. Z truskawek na pewno wiele osób by się ucieszyło.

Kasixd chyba użyła telepatii czy jakiejś nadprzyrodzonej mocy, by zobaczyć co w worku mikołaja. Zobaczyła same rzeczy bez worka. Ciekawy pomysł ;)

Weroniczkab pokazała nam worek pełen ciekawych rzeczy. Chyba odtworzyła to co widziała. Możecie sami zerknąć i zobaczyć co też mikołaj niesie :)

Teraz prace które mnie zachwyciły. Obie otrzymują 6 pkt :) (jeśli należą do plemienia :))

Onllinea. W sumie nie mam co tu opisywać, bo sami widzicie. Wykonanie jest po prostu super. Jak tylko zobaczyłam od razu mi się spodobało :)

Saimite zrobiła gif. Jak dla mnie praca świetna. Nie wiem ile czasu na to poświęciła, ale wiem, że ciężko wykonuje się takie gify (no chyba, że ktoś ma wrodzony talent).

Dziękuję wszystkim osobom za wzięcie udziału w konkursie :)

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace zobaczcie mojego bloga pliss to narazie początek wiem ze nie pobije marzycieli ;p http://anusialove.blogspot.com/2013_12_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww, dziękuję ~
    Onlinea ma świetną pracę. Muszę w końcu zdobyć SAIA n tableta i rysik >w> ~
    szczerze? Ten ktoś ma taki talent ^_________________^"""
    Nunu, często gify robię, zastanawiałam się zrobić gif Nyan-Sai i zdobyć program do robienia animacji ( tag, można w tym robić nawet filmy ^^")
    No więc, Praca Onlinei i Weroniczki najbardziej mi się spodobały ^^"
    Ogólnie, czemu nie ocenić wszystkiego?
    Ajacie narysowała Mikołaja. Hom, tag, ok. Ale czemuż to Mysi Mikołaj jest człowiekiem? I czy prezenty nie powinny być widoczne?
    Ailimegirlxd. Praca ładna, ale zdaje się Sora De. Pusta.
    Jellyiel Paint. Praca... Om, ładna, ale nie wiem, czy Jelly się starał/ła, psu niech to .
    Kasixd. Pracy nie wiem, chyba nie rozumiem ;___; Czekajcie, analiza.... Pomf, ok. Pomysł nawet fajny, ale wykonanie troszkę leży. I chyba nie wstanie.
    Weroniczkab wyraźnie się postarala, ta mycha jest taka fajna ~ No ale, cóż, kolorowanie niezbyt cudne.
    Onlinea - no cudeńko. Boskie. Wykonanie czyste, bez zbędnych kresek. Bardzo sympatycznie wyglądają te myszki.
    No i ja, Saj. Nie jestem dumna, bo zajęło mi to dosyć mało czasu, a mogłabym zrobić coś lepszego. Niech diabli wezmą lenia :C

    Sajj ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam przyczepkę do Onlinei. Jej tło (właściwie to te coś żółtego nad deskami) jest puste.

      Usuń
    2. Też się zgadzam, następnym razem na tło wymyślę coś ciekawego. Dziękuję Aniushan, za komentarz, teraz wiem na co następnym razem zwrócić uwagę.
      Onllinea

      Usuń
  4. A te prace dwie to dostają punkty a te pozostałe też dostają pkt?.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak w ogóle, czy ktoś zastanawiał się nad mysią literaturą? Mysim poetctwem? Nje? Saj ma bloga, na którym zamieszcza wierszyki z transformajs.
    http://muslineis.blogspot.com/ - Wję, tytuł wcale a wcale nie myszowy, ale mam nadzieję, że ktoś oceni mój pierwszy wierszol >___>
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad wierszami? tak zastanawiałam się ale to trudny temat, dużo osób woli jednak nie utożsamiać się z grą na tyle by pisać wiersze. Ja Lubię kombinować ze wszystkim, więc jeśli ktos takiego coś stworzy z chęciom, zobaczę :)

      Usuń
  6. Tfm mi nie działa. Event jest na wersję tfm 1.130, a ja mam 1.131 i mi gra nie chce się włączać. Gram z neta. Ciągle jest version incorrecte, ładuje się (za przeproszeniem) w dupę długo, ładowanie się zawiesza i tak od początku eventu. Od tygodnia. Beszczel no, durna gra >________> To serio jest denerwujące, a ja mam tak mało itemów. I co? Będę czekać, aż event się skończy i ciekawe czy w ogóle będzie mi to działało? Serio, zastanowię się nad tym. Chyba przeniosę się z powrotem na moviestarplanet albo stardolla. Rly, pozdro do za miesiąc.

    Saj.

    OdpowiedzUsuń